Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. július 28., csütörtök

Fashion show, rózsaföldek

A kolleganöm megkért, hogy menyjek el fotózni a lánya fellépésére. A 14 éves kislány modell kurzusra jár, egy közeli föiskolán volt a fellépésük. Megkérdeztem a kolleganömet jol átgondolta-e, mert én még soha nem fotoztam ilyesmit.....hát lekussolt azzal hogy ó látta ö a képeimet. Hát...igen...de hegyet fotozni azért mégsem olyan mint sürgö-forgó modelljelölteket szinpadról föl-le rohangálva.....arról nem is beszélve hogy még a hegy fotózása se megy annyira...:):):)
Hát eléggé féltem hogy csalódást okozok a kiscsajnak, de elsö próbálkozáshoz képest nem sikerült annyira rosszul azt hiszem, föleg hogy kb 15  fotozó szülö között elég nehezen mozogtam ugy, hogy ne zavarjam öket....mutatok néhány képet, ezek már a shoppoltak. Hüü..most nézem hogy kinagyitva itt elég nyomik a képek...biztos a kicsinyités megint :) nem baj, a lényeg látszik rajta...

Ö Veronika, a kolleganöm lánya







Ö a kozmetikus, eléggé szereti mutogatni magát....

Ez a kicsi lányka annyira édes volt, azt hittem odamegyek és megzabálom...azok a pózok....:):):)



A lányok
Együtt a felkészitökkel

A rózsaföldek mellett ahogy eljöttem, láttam hogy mexikoiak kapálják...jó meló lehet 50 fokban....

Ezt a másodikat meg csak szemlegeltetés céljából...:):)Gyönyörü élöben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése