Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. augusztus 11., szerda

A madárpók és a spagetti

Tegnap este elmentem dolgozni, Pistivel megbeszéltük, hogy ö hoz a tarantellámnak tücsköt a PETCO-bol. Hát, el is ment, meg is vette a tücsköket, majd sms-ben váltottuk a következö pár mondatot:

Pisti: Itt vagyok a wal-martban, vettem tücsköt.
én: a walt-martban vagy?A tücskök meg a kocsiban? Meg fognak dögleni a melegben.
Pisti: Nem fognak! Elrejtettem öket hüvös helyre.
én: Hüvös helyre a kocsiban?? Van olyan hely? Akkor legközelebb én is oda ülök. 
(hozzáteszem a külsö höm. nagyjából verte az 45 celsius fokot, gondolhatjátok hány fok volt a napon álló fekete autóban.)
Pisti: Életben fognak maradni.

Ez után kb fél óra mulva jött a következö sms:

Pisti: Drága, nem birták ki a tücskök......adok spagettit a póknak.

Gondolom mennyire értékelte volna az éhes tarantellám a spagettit....csakúgy szivta volna befele a tésztát méterestöl......
Ma reggel jöttem haza munkából, Pisti még aludt, én pedig hagytam neki egy cédulát az asztalon ezzel a felirattal:

""Kedves elmentem tücsökért, azt mondta Nofi (a pók) hogy nem kell neki a spagetti, nem jön be neki a paradicsomszósz. :) ""

3 megjegyzés: