Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. augusztus 8., vasárnap

Arizona Magyarul

Elinditottam a weblapot, bár még nem vagyok kész vele teljesen, de csinálgatom ahogy tudom.
Van amin változtattam a régihez képest, van ami nincs rajta, van olyan is ami új, bár nem gondoltam hogy ekkora meló lesz azt a kevéskét visszairkálni rá ami rajta volt.......mi lett volna ha sokminden lett volna rajta...óóó....

Most rágyúrok a városokra, meglátjuk hova haladok vele. Ha valaki égetö tudásszomjot érez valamely várossal kapcsolatban irja meg, és azzal kezdem. :):)

Aztán meg a szellemvárosokat szeretném bemutatni, de annyi van hogy szerintem nyugdijas koromig irhatom.......
Na meglátjuk....

6 megjegyzés:

  1. Jó lett a régi-új oldalad.
    Köszönjük!

    derfel

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg nagyon jó lett csak valamiért nem tudok bejelentkezni

    VálaszTörlés
  3. köszi, hát sok dolog hiányzik rola.....de rajta vagyok az ügyön...azért annak örülök hogy olyan lett mint a régi volt.

    Bence tegnap láttam hogy még nem vagy aktiv. nem kaptál aktiválo emailt? aktiváltalak én, probáld meg ujra most már sikerülnie kell.

    VálaszTörlés
  4. nem, még nem kaptam aktiváló emailt(legalábbis a freemailes fiókomba mert van egy citromailes csak annak elfelejtettem a jelszavát) és többször is beírtam a felhnevem és a jelszót és azt írja ki hogy nem egyezik a név és a jelszó vagy még nincs fiókom.
    De miért,más aki már regisztrált és be tud jelentkezni vagy valami,mert akkor szerintem csak én küszködöm

    VálaszTörlés
  5. és szerinted melyik emailedre kapsz aktiválót? Nem arra amelyikkel regisztráltál? Ne örits már meg......
    Ma is probáltál bejelentkezni? Mert már aktiválva vagy. Freemaillel regisztráltál, mindjárt küldök neked uj jelszót aztán ha beléptél majd megváltoztatod magadnak.

    VálaszTörlés
  6. Végre most már sikerült és az volt a baj hogy elfelejtettem a pontos felhasználónevem :D bocsi

    VálaszTörlés