Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. augusztus 3., kedd

Archaeologia, melo dolgok, egyebek

Elöször is helyesbiteném a scottsdale-i olvasómmal kapcsolatos bejegyzésemet. Ha ismerem az illetöt akkor nem azt kérem töle hogy jelentkezzen, hanem hogy NE tegye. Köszönöm!

Végetért a kb 1 hétig tartó enyhe idö, az esözés, a viharok, villámlás és ég dörgés...de szép is volt...:):):) Nem mintha nem értékelném a meleget de azért jo volt egy kis 4o fok alatti hömérséklet.

Kérdeztetek e-mailben a munkahelyemröl. Vicces dolog történt. Mióta a román kolleganöm probált eláztatni mindenki elött én pedig magamravállaltam az ESB katasztrófáját is, azóta a betegem felesége tök rendes velem, emberszámba vesz, vagyis mondhatom hogy épp forditva alakult mint ahogy azt a "kedves" Mrs. Romania szerette volna. Ugy látom viszont hogy nem nyugodott bele a dologba, csak piszkál, bár már nem sokáig. Ha ez Magyarországon történne már régen lerendeztem volna a hölgyet, de itt angolul kissé nehezemre esik még megfelelö finomsággal elküldeni valakit a pi...(biiip)....ába ugy hogy a munkahelyem is megmaradjon és a cimzett meg is értse kételyek nélkül hogy mit is szeretnék.
Mivel Miss Romania közölte velem hogy ne beszéljek a fönökömnek arrol hogy archaeologus leszek, mert nem fog munkát adni, (igaz elöbb tudta mint Miss R.) ma megkérdeztem a fönökömet, Christ, hogy neheztel-e rám ez miatt, merthogy nem az egészségügyben folytatom a tanulmányaimat. Azt mondta nem, csak aggodik, hogy kapok-e majd állást abban a szakmában. És még hozzátette, hogy az archaeologia öt is nagyon érdekli, szép szakma.
Nem, nem aggódom az miatt hogy lesz-e munkahelyem benne. Egyrészt mert még messze van ahhoz hogy már most aggodjak, másrészt mert két szakmám lesz, antropologus és archaeologus, az antropologiával pedig azért elég sok helyen el lehet helyezkedni ha a régészettel nem sikerülne esetleg, bár arról sem hiszem hogy egy veszett ötlet....
Majd én leszek a "Bones" Hehe...Azt hiszem otthon is az a cime ennek a sorozatnak.."Csontok" Vagy nem??? Egy antropologus csaj a föszereplö legalábbis igy emlékszem, nem vagyok tv függö.

Mindenesetre azt tudom, hogy egy szakmárol sem éreztem még amit ezzel kapcsolatban érzek. Ez az, amire születtem, igy is mondhatnám. Turni a földet. Na nem Izaura modra, hanem ecsettel meg vésövel...:):)

És szerintem nincs is annál szebb, mint ha valaki nap mint nap azt teszi ami iránt szenvedélyt érez.

Nofer levedlett ha valakit érdekel a madárpókom élete. :):) Már harmadjára miota nálunk van, és elég nagy már, majd teszek fel képet rola.

A weblap pedig készül. Tudom, lassu vagyok, de sokkal nagyobb melo mint gondoltam, pedig nem is volt olyan sok dolog rajta. Mindegy, igyekszem vele.

Most megyek a betegem ágya fölé mert épp dolgozom és a kollega lesi minden mozdulatomat. Ja mellesleg ma hánytam egy jot, teljesen szét voltam csuszva. Nem tudom mi lelt....szédülés, izzadás és fázás egyszerre, hányinger, a gyomrom is xar....pedig sem terhes sem lázas nem vagyok....

2 megjegyzés:

  1. A Bones nálunk Dr Csont néven fut.

    A régészet meg szerintem (legalábbis az USA-ban) nem országfüggő. Sokszor hallani, olvasni, hogy amerikai régészek itt-ott ezt meg azt találtak.

    Egy jó példa erre ez a cikk is:
    Tömegsírt találtak Petránál
    http://index.hu/tudomany/2010/07/27/tomegsirt_talaltak_petranal/

    Na és kik fedezték fel? A utahi Brigham Young Egyetem régészei!

    Szóval kitartást, végezd el a sulit, és bármi megtörténhet.

    üdv
    derfel

    VálaszTörlés
  2. Köszi derfel
    én is igy gondolom. Itt Amerikában pedig föleg van mit felfedezni akár az USA területén, akár lejjebb. Munkám pedig mindig lesz, hisz nem adom fel amit most csinálok addig, amig nem lesz régészként munkám....szóval nem értem a fönököm aggodalmát.

    VálaszTörlés