Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. augusztus 21., szombat

Éjszakai monológ...pénz beszél a fene enné meg

Most kivételesen jol mutatja itt oldalt ez a kütyü az idöjárást...villámlik. És nagyon furán. Dolgozom, az elöbb kint voltam a ház elött a szaros kutyával, és azt hittem valami buli van valahol. Hát nem. Villámlik. És folyamatosan és nagyon széles területen. Olyan mint a discoban a villogo fények csak nagyban és nem szines. :)::):) Most lehetne fotozni!!! A fene hogy pont ilyenkor dolgozom....
Nem láttam még ilyet. Itt még a villám is másképp dolgozik. Tetszik, nézegettem egy darabig, aztán a kutya felugatott, hát megint valami termetes pók mászott el mellettem. Nem kaszás volt az biztos...:):)
Jó hizott pókok vannak errefele.
Kedden megyek az egyetemre a professzorhoz, délután 3-ra. Gondoljatok rám. Kiváncsi vagyok mit fogok összedadogni neki. Már összeirtam a kérdéseket amiket fel szeretnék tenni neki. Izgulok. Még nem....de majd fogok....egyedül megyek, jobb szeretem az ilyen dolgokat egyedül intézni. Ha van velem valaki az csak mégjobban felidegesit, csak jobban izgulok.
A kolléganöm azt mondja az ASU nagyon drága, többszáz dollár egy óra. Hát.....nem tudom. Azért ez nekem elég gyanusan sok......szerinte community college-ban kellene kezdenem, mert matekot és angolt ott is tudok tanulni. Ez a két tantárgyam lesz az elsö évben amit egyetemen kivül is meg tudok oldani. A többi már szakmai, mind az antropologia körébe tartozik.
Na várjunk még ezzel, egyenlöre azt sem tudom felvesznek-e. Hamarosan kiderül, addig lerágom a körmeimet. Az lenne a "legjobb" ha felvennének és nem tudnánk kifizetni. Na akkor fogok belefulladni a könnyeimbe......

Kiülök akkor Dzsó mellé a templom tövébe, kiteszem a kalapomat és énekelek. (már azért pénzt fognak adni hogy elhallgassak :) ) Viszem Ramsest magammal, ö meg majd marnyogja hozzá a ritmust.
Azért ez olyan szörnyü. Egészségügy és oktatás, ezek olyan dolgok, amit ingyen kellene adjanak nem? Annyi lényegtelen dologra van elszórni való pénze a világnak, mint sport például. Egy élsportolónak kinyomnak egy csomó pénzt mert gyorsan fut vagy jól rugja a labdát, de aki beteg vagy aki tanulni akar az oldja meg ahogy akarja mert nincs pénze rá az államnak?  Borzasztó ez a rendszer.


1 megjegyzés:

  1. Látom pont te is megemlítetted a betegséget/egészségügyet. Épp most írtam róla egy pár sort a blogomon.

    VálaszTörlés