Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. június 5., vasárnap

Surprise!! Költöztünk!

Péntek óta meg sem álltunk. És még mindig nem vagyok kész a pakolással....nem tudtam hogy ennyi cuccunk van...:):)
Péntek délután lejöttem a házba, lehoztam egy adag cuccot és takaritgattam, pakolásztam. Szombaton béreltünk U-Haul-tól kocsit, azzal és legujabb barátanik, BrigiNiki (két neve van..:):) és Sanyi óriási segitségével költöztünk le. Sanyi nagyon vágta mit hogyan..csak ugy forgatta a butorokat. Ügyes! ITT IS KÖSZÖNJÜK SZÉPEN A SEGITSÉGETEKET!!
Jó meleg volt, 102 fok körül, pont most hétvégére ment feljebb a hömérséklet..nem mintha eddig fáztunk volna..:):)
Az én kocsimmal még háromszor visszamentünk, azt hittem kevés cucc maradt ott, de még holnap is mennem kell...este elmentünk a Best Buy-ba és vettünk mosogépet és egy olyan hütöt, amitöl azt hittem elájulok ahogy kinyitottam. Gondolom sokaknak nem meglepi, nekem az volt hogy kinyitottam az ajtot és a világitás fokozatosan kapcsolodott fel. Fu egyböl mindketten belezugtunk, meg is vettünk. Jo drága volt, bár sokkal drágábbak is vannak. Ez 1000-röl 800-ra van épp leárazva. Pedig én mondtam legjobban hogy elég nekünk a 400$-os is....na de ez a hütö.........disze lesz a konyhának.

Csak kedden hozzák ki, igy addig hütötáskábol eszünk-iszunk. :):) söt 2 napig még az sem volt itt a házban, hát nem hittem volna hogy ennyire hiányozhat egy hütöszekrény...uristen....nagyon el vagyunk kényelmesedve. Hiányzott a jégkocka, a hideg ital...persze sivatagban vagyunk, nem csoda. :):) Hideg vizbe tettem az italokat, hogy ne melegedjen fel, igy ihato hömérsékletü maradt, de azt azért nem mondanám hogy hüsitö volt...:)

Pisti dolgozik, nincs ideje a lakással foglalkozni igy én csinálom az egészet. Még a fülcimpámban is izomláz van.....ma már nagyjábol befejeztem a nappalit, konyhát, a hálószobánkat, Pisti öltözöjét és a két fürdöszobát is, de legalábbis már be lehet menni ezekbe a helyiségekbe anélkül hogy orraesnénk egy dobozban vagy egy fiókban, táskában. :):)

Holnap még lesz egy kanyarom az albérletbe, aztán megint pakolás.....orrvérzésig. De tényleg...kb 2 órája elkezdett vérezni az orrom és azota most állt el....

Nagyon ronda ez a szürke szönyeg és a járolap a konyhában, de sajnos egyenlöre nem tudjuk felszedni. Remélem még idén sikerül majd. A falakat is át szeretném festeni, de azt is csak késöbb. Kiderült hogy van egy csomo szabály, amik korlátoznak minket abban, hogy mit-hogyan csinálhatunk itt a házunkkal. Például ha kavics helyett füvet szeretnénk a házunk elé, ahhoz engedélyt kell kérnünk elöször...ez nagyon nem tetszik...az oké hogy ne nöjön a nyakunkig a gaz, vagy ne csináljunk szemétdombot a ház elejéböl, esztétikai okok miatt...de nehogymár megmondják hogy legyen füvünk vagy ne legyen....

Kezdtem azzal a jószomszédi viszonyt, hogy az egyik szomszédot "elzavartam" a kocsijával a feljárónkról(áá, csak megkértem), a másikkal meg közöltem hogy jo lenne ha a locsolojával nem csinálna a mi udvarunkból árvizsujtotta területet....:):) Az elöbbi nem tudta hogy valaki megvette a házat, ezért parkolt ide, aranyos nönek tünik..egyenlöre. Az utóbbi meg egy paraszt valoszinüleg...legalábbis az alapján ahogy a huszadik csengetésemre kivánszorgott és közölte hogy ö most locsol és ezzel letudta ez egészet.....

Cicák szegények nagyon meg voltak zakkanva, iszonyuan féltek, nem tudták mi van...Ramses ki sem jött a pet taxibol vagy 2 órán át, csak kukucskált. Luxor hamar megbarátkozott, aztán Ramses is, Bastet most pár orája érzi már jobban magát. Tegnap nem is ettek (Luxor persze igen,,,,csoda lenne ha ö nem enne..:):) ) Bastet ma sem evett, csak most, a vacsit már megette. Biztosan sokat segitett nekik hogy együtt vannak és az összes cuccuk is itt van.

Fu nem gondoltam hogy ennyire fura lesz, hogy máshol lakunk, bár azt hiszem teljesen még nem fogtam fel. Majd pár nap-hét mulva. Nagyon szép itt. És akkora csönd van, tiszta falu. Nagyon tetszik. Felkelek reggel, kinyitom az udvarra nyilo ajtot, és semmi mást nem hallok, csak a madárcsicsergést és a fa ágainak halk susogását. Nagyon tetszik! Végre! A nappaliban találtunk egy kis döglött skorpiot, az udvaron meg egy döglött galambot, amit valoszinüleg valamelyik kedves szomszéd amolyan "welcome to the neighborhood" cimmel átdobta nekünk, mert nem régen még nem volt ott, viszont látszik rajta hogy nem most halt meg....hát thanx...

Vannak fotok a ház belsejéröl tegnaprol, de most nem tudom hova lett a kis fényképezöm amivel fotoztam....majd felteszem öket ha meglelem. :):)

A hugom 12 nap mulva ballag Egerben, és én nem lehetek ott vele....:(:( ez nagyon elkeseritett....

István nevü olvaso kérte az e-mail cimemet, arizonamagyarul@yahoo.com, a weblapon van csak kitéve azt hiszem, azért nem találtad.:)

Köszönöm szépen a hozzámszólásokat! :)

6 megjegyzés:

  1. Gratulálok! :)

    "Például ha kavics helyett füvet szeretnénk a házunk elé, ahhoz engedélyt kell kérnünk elöször"

    Ezért elítettem a városi kódot. Néhány hely nagyon agyon van szabályozva.

    Mondjad a locsolósnak, hogy csak óvatosan a vízzel, mert sivatag van a háza körül. Lehet még nem vette észre. :D

    VálaszTörlés
  2. :))))))))) Gratulálunk, hogy végre megvan minden és elindulhat a saját kis életetek a saját kis házatokban (nem kis ház...:)). A szomszédok érdekesek, ha döglött-galambbal "kedveskedtek" nektek...dehát a szomszédokkal mindig csak a gond van, reméljük, hogy itt azért nem ez lesz! Az meg sajnos szokás az ilyen lakónegyedekben - olvastam csak róla több helyen - hogy bizony keményen megszabják, hogy mit lehet és mit nem, hogy egységes maradjon az utcakép...hát azért az kemény, hogy lényegében a magántulajdont is korlátozzák...de biztos, hogy van benne ráció, ki tudja, hogy miért hozták ezeket a szabályokat korábban...
    Gratula a szuper-frigóhoz! :)))
    Csak így tovább, minden a legjobb irányban halad. :))

    VálaszTörlés
  3. Akkor végre valahára kezdődhet az új élet az új otthonotokban! Gratulálok! :):)

    VálaszTörlés
  4. mar vartam az update-et :-) vigyazz azzal a sok pakolassal. mi egy honapja koltoztunk uj albiba de a derekem jol megsinylette. most is faj :-(

    jo lesz olvasni a valtozasokrol es ahogy szepen belakjatok az uj helyet.

    sok boldogsagot kivanok!!

    orsi

    VálaszTörlés
  5. hallom mekkor tuzek vannak Arizonaban. kozel van hozzatok? remelem nem.

    tovabbi jo pakolaszast :-)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok a házhoz,már milyen régóta terveztétek! :)
    Remélem azért sikerül úgy alakitani mindent,ahogy szeretnétek!
    Alig várom a képeket. Szerencse,hogy a tűz elkerült Benneteket és nem lett semmi bajotok!

    VálaszTörlés