Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. június 28., kedd

Magyar összetartás az USA-ban....miii???

Irigykedés, rosszindulat, "nemmondommeghogymagyarvagyok" szindróma, stb.....

Ennyit a magyar összetartásról ismét....most a barátnömnek volt rossz tapasztalata idösebb magyarokkal a bankban....én nem tudom miért kell taplót játszani a másikkal.
Mi is voltunk már igy. Beszéltünk és egyértelmüen felkapta a fejét a néni, figyelt minket, értette mit beszélünk és oda se köszönt.....hát az ilyennek azt üzenem hogy kapja be....úgy látszik az idös magyarok mégparasztabbak tudnak lenni mint a fiatalok...ez nem általánositás természetesen. Találkoztunk már nagyon kedves idösebb párral is. Igaz hogy a kapcsolat nem maradt meg, de legalább nem tagadták le hogy magyarok s még beszélgettünk is. Szerintem alap hogy odaköszönök ha a Föld másik oldalán kiderül hogy egymás mellett élünk. Mi van ha pont a szomszédba kerülünk...

Ök köszöntek ránk amikor hallottak minket beszélni. Pedig elég régen itt vannak. De olyan is volt aki láthatóan megsértödött azon, hogy anyámkorabeliként letegeztem. Soha senkivel nem vagyok tiszteletlen, normálisan kedvesen beszéltem hozzá, tisztelve hogy idösebb...de rosszul gondoltam, hogy mivel itt nincs magázódás, talán nem veszi sértésnek.....megkérdezhettem volna. De azért az a reakció.....hát nem tudom....én nem reagáltam volna ugy....csak mert ö boltvezetö vagy mi a halál....én meg majd besértödjek ha tegez engem valaki mert közben régész lettem vagy mi? Pff.....

Egyébként is általában az megy, ami otthon. Miböl van ennek ilyen kocsija olyan háza amolyan mittudoménmije......
NEM MINDEGY?
Egészségére! Örülök hogy jól megy neki. Valamit biztos okosan csinál. Ha nem vagyok megelégedve a saját életemmel arról nem a másik tehet. Ide mindenki ugyanugy a semmivel jön ki Magyarországról, egy szál gatyában két börönddel. Rajtunk mulik mit alakitunk.....nem a másikon. Ha valami bajom van az életemmel majd jobban hajtok.

Az meg hogy nem szólok hogyha magyart hallok magam mellett sajtért sorbaállva a wal-martban....lehet hogy rosszul gondolom, de szerintem alap hogy legalább köszönök.....vagy kezdjünk el egymástól függetlenül egymás mellett magyarul beszélni és nem is köszönünk egymásnak? Nem béna?De, nagyon az. Lehet hogy aki otthon él annak ez igy nem hangzik durvának, de ha itt élsz nagyon is az. Legalábbis számunkra az lenne...

Hát, ezért van az, hogy Phoenix tele van magyarokkal mégis alig van barátunk.....és igazábol ilyenre nincs is szükségünk. Inkább legyen kevés normális barátunk mint sok agyatlan idióta körülöttünk aki azt lesi mennyivel emelték a fizumat éppen....

Akivel jóban vagyunk, ök nagyon is rendesek. Ott vannak ha szükségünk van rájuk és mi is mindig itt leszünk nekik, jól érezzük magunkat együtt, megértjük egymást, mi kell még? Olyan ez mint egy "újcsalád" . Tök jó. Nekem teljesen átváltoztatták az életemet itt. Sokkal otthonosabban érzem magam igy, hogy tudok néha magyarul szórakozni, magyarul beszélgetni.

Házról nem teszek még fel képeket mert alakitás alatt van. Majd ha kész leszek vele. Ahhoz meg pénz kell, ahhoz meg idö. :):):)

6 megjegyzés:

  1. Ezen szerintem ne akadj fent. Aki itthon bunkó volt az kint sem lesz más. Amikor én év elején Londonban voltam, ott rengeteg magyarral találkoztunk, főleg a British Múzeumban. Akinél idejében meghallottam, hogy magyarul beszélnek arra ráköszöntem, és semmi reakció nem volt rá. Hárman mentünk és egyikünk barátnője kint él és mesélt dolgokat, mint pölö, hogy főleg a magyarok vágnak alád ha munkáról van szó. Ne foglalkozz velük és kész! :-)

    Azért remélem előbb-utóbb csak lesz kép a házról :-).

    VálaszTörlés
  2. hat igen.... ez nagyon igaz. az az erdekes egyebkent, hogy eleinte mindig jeleztem hogy en is magyar lennek. aztan legtobb esetben a masik fel nem kulonosebben talalta erdekesnek a dolgot, igy egy ido utan leszoktam arrol hogy jelezzem ... azert meg elofordul hogy szolok, de nem mindig. valahogy kiabrandultam :-(

    vicces volt pl amikor marcius vegen Key West-en voltam es epp a csucskeben levo valamihez alltunk sorba. tudod ott ahol mindenki fotoztatja magat, hogy milyen kozel van Kuba. mogottunk nem sokkal volt harom magyar srac es nyomtak a szoveget a sorbanallokrol stb.... aztan mikor rajuk kerult a sor az egyik srac bepozolt a kephez en meg megszolaltam hogy 'jo a polod'.... (Hungarian Maffia volt rairva). latnod kellett volna az arcukat!!! nagyon jo volt :-)

    VálaszTörlés
  3. Azért ott nem tartok hogy felakadok rajta, a lelki nyugalmam rendben van töle :):):) csak szánalmas dolognak tartom hogy a magyarság ezen része, akiknek legtöbbje akkora okosnak tartja magát, ennyire civilizálatlan tuskó.....

    VálaszTörlés
  4. Nekem nincsenek ilyen gondjaim, ugyanis amióta én kijöttem -ami nagyon rég volt-, személyesen még egy magyarral se találkoztam.
    A múltkor majdnem, mikor üzleti úton voltam. De aztán valahogy elkerültük egymást, csak a parkolóban láttam a a magyarországos visszapillantó tükrüket.

    VálaszTörlés
  5. Hmm.Ez elég jellemző errefelé,ezért szeretném,ha a lányom valami civilizáltabb helyen nőne föl.Az emberek nagyon elvadultak.Na,mindegy ahány ember annyi féle,vagy ,hogy is van az a mondás?! :)) nem vagyunk egyformák.Esetleg,ha megvárod,hogy kijussunk az usa-ba,én szívesen segítek a felújításban,nagyon profi vagyok :))) A kertészkedést is vállalom,nem félek a skorpióktól,itt egész nap azokat kerülgetem :)))Amúgy ,ott nem hallottál semmit erről a dv2012-es bakiparádéról?Lesz ebből még egyáltalán valami? Minden jót nektek.Üdv: Robi (HU.,Bp.)

    VálaszTörlés
  6. Köszi Robi, de a kert anyára vár. Ö ugyanis imádja és ö is ért hozzá.:)
    Nem foglalkoznak itt az emberek a vizumlottoval, azt sem tudják hogy mi az. :) Igy aztán nem is beszélnek rola. Nem tudom mi van vele..de a követség oldalán biztosan irják a hireket nem?

    VálaszTörlés