Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. április 2., szombat

Nézzétek meg a házakat, árakat


Már kezdem tultenni magam azon hogy nem jött össze az a ház:):):) jo hamar...mint mindig....
Nézegetem a házakat továbbra is, és rengeteget találtam hasonlot vagy még szebbeket is felujitva 4 szobásakat ugyanott. Ugyhogy most megint reménykedös-lelkes fázisban vagyok :):):):)
Hogy lássátok ti is a lehetöségeket, árakat, környéket, megmutatom térképen, hogy hová szeretnénk költözni és belinkelek pár házat amik tetszenek.

A térképen piros X-szel jelöltem ahol most élünk, és piros körrel azt a környéket, Surprise-t, ahová szeretnénk költözni. A képen már nem látszik, de a nyugati szélén van a White Tank Mountain Regional Park, amiröl már irtam, ami képekröl annyira tetszik nekem. Érdemes rákeresni a neten és megnézni, nagyon szép! Arról nem is beszélve, hogy nativ amerikai petroglifákat rejt némely szikla....ami mégérdekesebbé teszi a helyet.

Az elsö házat Anett barátnöm találta nekünk. Óóóóóriási udvara van, 4 szoba, szép uj belül is, és iszonyat olcsó....81.000$. Nagyon tetszik, meg is nézzük a napokban ha a nagyon eszes ingatlanosunk azt mondja hogy elérhetö a ház...

http://phoenix.craigslist.org/wvl/reb/2297557199.html

Ezek is tetszenek.Nézzétek meg az árakat és hogy hogyan néznek ki ezek a házak. Szerintem gyönyörüek, mind a bekarikázott környéken van.

http://www.homes.com/listing/137407873/16945_W_Marconi_Avenue_SURPRISE_AZ_85388

http://www.homes.com/listing/133025607/14251_W_Crocus_Drive_SURPRISE_AZ_85379

http://www.homes.com/listing/124644476/14414_W_Ely_Drive_SURPRISE_AZ_85374

http://www.homes.com/listing/130394298/16194_W_Young_Street_SURPRISE_AZ_85374

Van aki szerint Surprise mindentöl messze van...nos....a térképen látszik, hogy a 101-es autopálya ott van, ami körbevisz az egész városon. Már ez az egy is elég ahhoz, hogy bárhová gyorsan eljussunk, de ezen kivül ott van mellette a 60-as és a 303-as autopálya is, szóval a távolság miatt nem aggódnék.....
Az egész környék új, csendes, barátságos, sok fával, játszótérrel, parkkal, iskolák és mindenféle üzlet ott van néhány mérföldön belül amire csak szüksége lehet egy embernek a hétköznapokban.

Egyébként meg mitöl is lenne messze, amikor egy városrol van szó....nem egy házikóról beszélünk, ami kint van a sivatag közepén 100 mérföldre a civilizációtól...:):):)

Mindig taszitott a nagyvárosi élet, falun nöttem fel és mindig is visszavágytam falura, olyan helyre ahol kifeküdhetek a füves udvarra, ami az enyém, ahol a szomszéd nem les az arcomba, és ahonnan rövid idön belül a nyilt természetben találom magam. Surprise pont ilyen. Legalábbis az a része ahol házat nézünk...a többiröl nem tudok, nem is érdekel. :):)

Fantasztikus dolog, hogy mégis sok munkalehetöség van a közelben. Persze szerencsések is vagyunk ebböl a szempontból, hisz mindketten olyan szakmában vagyunk amiben itt könnyü elhelyezkedni. Sun City West, ami kifejezetten idösek számára épült és ahová 55 éven alul nem költözhetsz, épp Surprise mellett van. Ez nekem a "munkaparadicsom" :):) egyébként ott dolgozom most is. Egy szakácsnak is mindig lesz lehetösége.
Pistinek most, itt is sok munka akadna ha akarna váltani.

Az pedig csúcs, hogy ez a környék ilyen olcsó. :):) Nincsenek mexikoiak, nincsenek feketék, tisztaság és rend van. Na...hogyan tudnám még leirni mennyire belezugtam ebbe a városkába?? :):)

Már Anették és Csilláék is errefelé húznak. :):) Ahogy hallom élnek ott magyarok sokan, szoval összehozunk majd egy magyar-negyedet. :):):)

Mit szóltok? Szép házak ugye?

Most jut eszembe hogy Surprise-ról irtam már a weblapon is....:):)
Check it out :):):):):
Surprise

4 megjegyzés:

  1. A 4. a tuti! Hú, de szép! :)

    VálaszTörlés
  2. A 3.-ról közben kiderült hogy a bank még nem fogadta el az árat, csak a tulaj szeretne annyit érte ..bonyolult...ugyhogy az kiesett...
    a többit lehet h megnézzük vmelyik nap. Ma is nézek párat az ingatlanossal délután. Pisti sajnos melozik....:(

    VálaszTörlés
  3. Tetszenek. Nézegettem a múltkor házakat. Érdekes, hogy 85 ezerért lehet város mellettit venni, a sivatag melleg egy faluban meg 60 ezerért. Akkor már jobban megéri a város mellettit megvenni. Mindig azt hittem, hogy a sivatag mellett olcsó a föld. Pedig nem.

    VálaszTörlés