Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. április 29., péntek

Igy hozd magad könnyen, gyorsan kinos helyzetbe...

Hogyan járasd le magad jó gyorsan és rendesen a tanáraid és osztályod elött? Ne problémázz rajta, elárulom én hogyan csináltam ma:
Régészeti ásatás: Kemény volt a talaj iszonyuan
--késöbb kiderült hogy valoszinüleg egy padlóra bukkantunk amin én szerettem volna nagyon ügyesen átturni....---
szólni akartam az osztálytársamnak hogy "I need a strong man here", ehelyett azt mondtam: "I need a hard man here"...áh csak 3 tanárom és a fél osztály hallotta. :):)

Közben persze nyögtem egy jó izeset, mert nem elég hogy a fülem is izzadt olyan forrón sütött a Nap, de ráadásul kinlódva szurkáltam a vésömet a földbe miközben a por ment lefele a tüdömbe szépen a maszkon keresztül is, ami meg nyomta az arcomat és mégjobban melegitette a börömet nehogy megfázzak, viszketett is az arcom de nem tudtam megvakarni mert a kezem olyan mocskos volt hogy a körmöm nem is látszott töle, közben meg a kedves ott lézengö osztálytársam az én hátamon próbálta fáradt 80kg-os testét megtámasztani nehogy felboruljon....nagyon jó volt.

Szoval az osztálytársam nagyon udvariasan felajánlotta szolgálatait "hard man" ügyben és kérte a többieket hogy hagyjanak minket magunkra mert nekem most egy "hard man"-re van szükségem.....:):) Jóóólvan, nem eléggé érzem még kisebbségben magam az angol nyelv miatt. :):) Ma sikerült még egy szinttel lejjebb tornásznom magam. :):): Hehe....neem baj. Vicces volt.

A semester projectet Hohokam ételek, fözés, vadászat témában irom Martin "kollégával", alig találok anyagot rola, 2 hete kinlodunk járjuk a könyvtárat, erre ma kiderül, miután kértem egy "hard man"-t, hogy akár egyiptologiai témárol is irhattam volna...amiröl irnék fejböl is 10 oldalt egy témában...és én ezt nem tudtam....eléggé dühit a dolog....valoszinüleg nem értettem amikor mondta a tanár....már mindegy...majd legközelebb....

3 megjegyzés:

  1. el tudom kepzelni a szitut! nagyon ugyes voltal.... hahaha

    VálaszTörlés
  2. Ne aggódj én magyarul is képes vagyok hasonló elszólásokra! :)
    Egyébként is ma már annyira figyelnie kell az embernek, hogy mit mond, mert már mindennek van valami áthallása. :)

    VálaszTörlés
  3. Jah hát én is szoktam magyarul is, de azért suliban mégis más. :):) De szerencsére van humorérzékük...:):)

    VálaszTörlés