Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. április 3., vasárnap

Ekkora tudatlan bunkó némelyik ember

Nézzétek milyen kedves levelet kaptam a forumba. Már nem lepödöm meg az ilyeneken, direkt nem töröltem ki, hadd reklámozzam már milyen irigy, seggfej az illetö. Legfelül már a válaszomat látjátok, alatta samu néven irt ez a jómadár:

http://sgforum.hu/listazas.php3?azonosito=ArizonaMagyarul&id=1262704627

Én jól mulattam a bénaságán, gondoltam megosztom veletek. :):):) A nevetés gyógyit és fiatalit cimen :):)

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Hát Nikuskám, egy biztos: már a Skywalker-család is tudta, hogy a "sötétség" nagy úr... :)))

    VálaszTörlés
  3. annyira durvát irtál hogy inkább eltávolitottad? :D:D:D Ja bocs de nem állhatok szoba veled mert magyar vagy és ez csak szánalmassá tesz engem :D:D:D:D:D Neked is ajánlom hogy ne beszélj magyarokkal...az is szégyen hogy egyáltalán magyarul irok amikor itt élek :):):):):)

    VálaszTörlés
  4. Nem, csak véletlenül ide írtam a lakásos hozzászólást. Innen töröltem és odaírtam a másik bejegyzéshez.
    Erre a bejegyzésre nem tudok mit írni. Jobb ha az ember nem foglalkozik az ilyen kötekedő emberekkel. Nem értem hogy miért írt neked ilyeneket.

    VálaszTörlés