Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. november 1., csütörtök

Hallooween - Trick or Treat

Tegnap volt Hallooween...a második miota itt élünk, mivel ugye az elsöt appartmanban töltöttük, ott pedig nem járkáltak a gyerekek. A tavalyiból tanulva, idén sokkal több csokit vettünk és csak egyet, esetleg kettöt adtam fejenként, hogy elég legyen. Hihetetlen, de igy is, egy óra alatt elfogyott az összes....

Érdekes dolgokat figyeltem meg az alatt az egy óra alatt.
A gyerekek csakugy mint tavaly, idén is teljesen fantáziamentesen öltöztek be.....a lányok legnagyobb része hercegnö volt, néhány boszorkánnyal megcifrázva. A kicsik...a nagyobbak közül nem sok volt akit be tudtam löni hogy mi is lenne...a szerelésük általában úgy tünt, hogy a closetböl elöhuzott ürügy volt csupán arra, hogy csokit kérhessenek....nem igazán véltem öket "beöltözésnek".

A fiuk között már vegyesebb volt a felhozatal...a kicsik között volt néhány aranyos, volt kalóz,  és még vagy kettö aki tényleg aranyos volt, sajnos nem készitettem képet roluk mert elég gyorsan elszáguldottak miután megkapták a csokit :) :)
A nagyobb fiuk voltak akiken csodálkoztam, elég szélsöségesen vegyesek voltak. Volt, aki gorilla volt, itt alul van is rola fotó, jófej volt, mondta hogy Trick or treat, ahogy "illik", nem tudom hány éves lehetett, de a magasságábol itélve nem 12....de nem is érdekel, jofej volt, beöltözött, ....



Aztán volt olyan fiu, kb 15 éves, aki be sem öltözött, becsöngetett, azt mondta "hi" .... ilyen totál unott hangon, és tartotta a zsákját hogy dobjam bele a csokit. Beledobtam, erre utánanéz ...mintha azt mondaná.."ennyi?" és elfordult és lelépett....ugyanigy pár tini csaj....ilyen "nem mondanám hogy be van öltözve" ruhában, unott fejjel, flegmán odavágtak egy "hi"-t, meg egy "thank you"-t és rám sem néztek, leléptek.
Nagyon, nagyon kiábránditó volt.....
Amin nagyon meglepödtem, egy terhes csaj volt. Huszon évei elején. Megjelent kirakott hassal, amire egy arc volt festve... :):) Hát, elöször nem tudtam mi legyen rola a véleményem. :D
Idiota, vagy aranyos. Aztán belegondoltam, hogy terhes....a terhesek általában kivánják a csokit...és jött csokit kérni :D igy már aranyos :):) szerintem.....
Mindenesetre meglepett.

Ez a három kislány volt az, akiken a számat eltátottam olyan édesek voltak. :):) Nem is nagyon a ruhájuk, mint inkább az egész lényük, a megjelenésük. Ahogy kinyitottam az ajtot és taraaaaaammm!! Ott áll ez az édes kicsi lányka azzal az ártatlan arcocskájával, boszorkánynak, tündérnek, fekete macskának öltözve. :):):)
Anyuka: Mondd trick or treat! Kislány: tikk.... :):):):)Jaaaj de édes!




Rengetegen jöttek. Volt hogy egyszerre 10-15 is. És tényleg több is volt, aki láthatólag keveselte amit adtam...hát lehet azok voltak akik tavaly jöttek és jól jártak mert nem tudtam mennyit kell adni és marokszámra adtam fejenként :D megjegyezték a házat és idén lecsaptak....de csalódtak :D:D:D kitanultam mi ujság :D
A kicsik édesek voltak, a nagyok kiábránditoak, sok flegma, bunkó...persze volt néhány kivétel.

Hát, én Abigéllel nem hiszem hogy megyek 3 éves kora elött....szerintem hülyeség elrángatni egy olyan picikét aki azt sem tudja miröl van szó....szerintem azt csak az anyja akarja saját maga miatt...ha már ö érti mi is ez, és akar menni, akkor mindenképp vinni fogom. Szerettem volna beöltöztetni Abigélt, biztos édes lett volna egy jo kis jelmezben ha vele nyitok ajtót, de amiket találtam mint olyan meleg jelmezek voltak..... egyébként sincs hideg, nem akartam szegényt kinozni itt a melegben hogy még egy bundát huzzak rá csak azért hogy én megmosolyoghassam és villoghassak vele az ajtóban......önzöség lett volna.

Nem tudom hány óráig jöhetnek este a gyerkek, (ha valaki tudja kérem világositson fel :):) ) de én 9.20 körül visszakapcsoltam a villanyt odakint és még csengekket pedig elötte már senki nem volt az utcán... mert ugye ha a kinti világitást lekapcsolod, az azt jelenti elfogyott a csoki. Általában éjjelre a legtöbben felkapcsolva hagyják, gondolom hogy tudják a nem jószándékúak hogy otthon van valaki....ezért kapcsoltam vissza. Nem hittem hogy egy kisgyerek olyankor még kint van....

Szeretném ha tudnátok, hogy iszonyatosan szégyenlem magam hogy a weblapra még mindig nem készült el uj cikk....durván elfoglalt vagyok. Ha nem falat festek vagy takaritok, akkor Abigél foglal el....aki másfél óránként eszik fél óráig, stb.....pedig már nem sok kellene hogy befejezzem a cikket...hát, majd jön ha elkészült... :) bocsánat.... :(





4 megjegyzés:

  1. oszinten szolva en azon csodalkozom hogy mindenki panaszkodik (a FB-on is olvastam masoknal) hogy a nagyok nem oltoznek be, flegmak, nem halasak, cigizve erkeznek stb de megis adnak nekik csokit. en egy jo nagy nullast adnek nekik. de komolyan. az ilyen semmit nem erdemel szerintem.

    VálaszTörlés
  2. igazad van Anna, nem is tudom miért adtam nekik...talán mert kicsikkel érkeztek és cikinek tartottam volna mindenkinek adni csak nekik nem.....de milyen már hog ymég én érzem magam rosszul :D

    VálaszTörlés
  3. Hozzánk is jöttek, de megmaradt egy csomó csoki. Idén nem voltak annyira nagyon sokan. Talán a hideg miatt.

    VálaszTörlés
  4. Hát...itt nincs baj az idöjárással :):):)

    VálaszTörlés