Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. augusztus 19., péntek

Az új arizonaiak :)

...szerda este. Pisti dolgozott, én mentem ki Csilla és Zoli elé a reptérre. Elég jol viselték a 24 orás utat de sokat aludni nem nagyon tudtak. :):) 9 óra idöeltolódás....

Másnap bankban voltunk, de hiányzott papirjuk a folyoszámla nyitáshoz ezért nem sikerült intézni semmit, este négyesben buliztunk egyet, welcome party cimen. Csilla mivel mixer, keverte nekünk a koktélokat. Mojito és daiquiri. Nagyon ritkán iszom alkoholt, hát eléggé sikerült berugni :):) azt mondták hogy 7-8 körül tüntem el. Mármint emlékszem hogy eltüntem csak arra nem hogy hány ora volt. :):) Pisiltem egyet aztán ejjha...szédülök, le kéne dölni egy percre....hát ugy is maradtam. :):):)

Ma megint hivatalos cuccokat intéztünk és néhány üzletben voltunk, majd ök ismét koktéloztak, az én gyomrom már azt mondta meg ne merjem próbálni, már a lime illatátol is hányingerem lett. :):)

A hivatalos dolgokrol szolo cikket majd megirjuk és felteszem a weblapra de nem igérem hogy nagyon hamar...
Tucsonrol irtam egy cikket viszont, és eltünt. nem találom a gépen sehol....ez már nem az elsö ilyen eset, a laptopom egy bermuda 3szögként üzemel......
Hát kezdhetem elöröl.

Idöjárás ma kellemes 40-43 fok volt egyébként. Csilláéknak nagyon tetszik itt, izgulnak hogy mi hogy alakul majd, és (nekem ugy tünik) boldogok hogy itt vannak. De majd ezt ök megerösitik vagy megcáfolják, helyettük nem beszélhetek. :):)

Sulis könyveimet megrendeltük már, de még csak az arab könyvem jött meg, hétfön kezdödik az iskola. :) Nem idegeskedem és nem félek miatta. Nem tudom miért. Csak örülök neki. :) Néhány kép tegnapról:






3 megjegyzés:

  1. Végre olvashatunk Csilláékról egy picit! :-) Nagyon sok boldogságot kívánok az új életükhöz odakint, legyen olyan, amilyennek csak szeretnék! Hogy viselik a "kellemes" 40-43 fokot? :-)

    VálaszTörlés
  2. Köszönik szépen! :) Elég jol viselik az idöt. :):) Most le van esve a hömérséklet arra amit irtál, 40-43. :) szoval annyira nem gáz. :)

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok,
    Nos, a repcsiút mint szükséges rossz, kibírható volt, de máskor inkább Bud-Lhr-Phx útvonalon jövünk...:)
    Fantasztikusan érezzük magunkat, Niki és Pisti igazi jó barátként mindenben a segítségünkre vannak, tökéletes tanácsokat adnak.
    Jelentem, hogy már megvannak az ID-kártyák, a Bankszámla a Chase-nél, az SSN és már a telefonkártya is...szóval kezdünk beilleszkedni. :) Zoli már kapott egy munkaajánlatot, meglátjuk. Én itthonról dolgozom a neten egyelőre.
    Megnéztük a leendő lakásunkat is Nikiéktől pár mérföldre - csodaszép! :D
    A meleget eleddig jól viseljük, már hosszabb sétán is voltunk (persze alkonyatban). :)
    Folyt köv. valamikor :D

    VálaszTörlés