Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. augusztus 3., szerda

Suli teszt, facebook, barátok...

Töröltem a weblapot facebookrol és nyitottam inkább neki egy page-et a saját profomon...igy egyszerübb, nem kell külön bejelentkezgetnem...eddig nem tudtam hogy kell ilyet. Ha valakinek akit érdekelne nem üzentem ott, elnézést....itt a linkje:
http://www.facebook.com/pages/Arizona-Magyarul/252598771424853

Holnap megyek a suliba megirom azt a nyomorult tesztet angolbol és matekbol....nem tanultam lusta dög vagyok ha matekrol van szó.....inkább rámjött megint az egésznap alvás....olyan vagyok mint a gyerek amikor matekot kell tanulni....éhes szomjas álmos minden vagyok csak ne kelljen.......de nem huzom már tovább mert ugysem leszek okosabb pláne ugy hogy nem tanulok....majd betesznek egy ovis osztályba legfeljebb :):):):)

A régészet labor osztály aug. 23.-án kezdödik, már most izgulok. A régész tanárom azt szokta mondani, "a nagy felfedezések nem a terepen, hanem a laborban születnek." Hát, meglátjuk....:)

Csilla és Zoli 17.-én jönnek, egy ideig nálunk fognak lakni már alig várom. :):):) Jaaajjj csak már itt lennétek! Majd bulizunk jókat. Nekik is Fossil Creek lett a mindenük ahogy nekünk, attól kezdve hogy tavaly elvittük öket oda, nem csoda, gyönyörü hely. 10 napig voltak itt összesen, de Fossil Creekre nem 1 hanem 2 napot kellett ebböl szentelni annyira tetszett nekik. Igy aztán valoszinüleg az érkezésük harmadik napját ott fogjuk tölteni. :) Az elsö este alvás ugye, gondolom 24 orás ut után nem nagy kedvük lenne bulizni, a második a társaságba bevezetés---buli nálunk Nikiékkel és Anettékkal, aztán Fossil Creek ha akarják....nehezen tudom elképzelni hogy nem akarják, dehát ki tudja :):):):):)Meglátjuk...
Én izgulok helyettük is mindenesetre hogy minden ugy sikerüljün nekik ahogyan szeretnék. Új életet kezdenek. Hát nem izgalmas??? :):) Nekik lesz egy uj, elöreláthatóan sokkal szebb életük, nekünk pedig új barátaink. :)

Egy másik barátnak is nagyon örülök most, de ö nem új, hanem régi. Actually a legrégibb mind közül. Azóta ismerem hogy megszülettem. :) Ha jól sejtem ö volt az elsö lány akit láttam életemben és nem családtag volt. Hát ennyire régi barát. Együtt nöttünk fel, aztán a középiskola elválasztott minket egy idöre, csak leveleztünk, aztán egy másik iskolában ismét bebizonyitotta hogy ö a legjobb barátom (persze Csilla mellett--nem az elöbb emlitett Zoli Csillája, hanem másik) aztán egy idióta pasi ügy miatt ismét nem beszéltünk egy darabig, majd kibékültünk, de neki lett egy párja és ikrei születtek, ekkor megint elszakadtunk egymástól sajnos. Próbáltam vele tartani a kapcsolatot de ugy éreztem nem kiváncsi rám, ezért nem eröltettem annyira, ö pedig nem keresett. Nem tudom mi volt az oka annak hogy olyan rideg volt velem, de 2009-ben mielött ideköltöztünk felkerestem és megbeszéltem vele az egészet, mert fájt, és tudtam ha kijövök nem lesz lehetöségem megbeszélni vele, talán soha többé. Hamarabb kellett volna, mert kiderült hogy nincs baja velem. Bár még mindig nem tudom miért volt velem olyan távolságtartó akkor. Remélem egyszer ezt is meg tudjuk beszélni majd. Miota itt élünk megint nem beszéltünk, mert neki sem internete sem telefonja nem volt ahol el tudtam volna érni. Tavaly viszont meglátogattam amikor otthon jártam és jo volt ujra látni. Most nemrég irtam neki levelet, ö pedig regisztrált facebookra, és jelölt. Annyira örültem majdnem sirvafakadtam. Hát, remélem mostantol ismét barátok leszünk, mert Szilvi nagyon fontos és mindig is fontos volt számomra. Még emlékszem amikor 6 évesen a farsangi bálban bohocnak öltöztünk be, és amikor a Bükkszéki strandrol szintén kisgyerekként 12 évesen gyalog indultunk haza kb 40 km-re, mert lekéstük az utolso buszt, aztán tüzoltók vittek haza minket....nah aztán 15 évvel késöbb egy tüzolto miatt nem beszéltünk egymással évekig...pf. Azóta kerültem a tüzoltókat. :):):):) Elnézést ha esetleg valamelyikötök az lenne....:):):):) Igaz azota néhány jobarátom is az lett...nem utáltam meg öket azért...:):) Bulizni barátkozni okés, de kapcsolatra nee.....Addig nincs baj amig nem kell velük élnem. :) És úgy tünik már nem kell.....:):):):)

Arra is emlékszem milyeneket hánytunk a falusi disco elötti hidon a sherry-öszilétöl...hehe...el sem hiszem hogy ezt leirom.
Hát, mindegy, nem vagyok rá büszke, de mindig mosolyra fakaszt ha erre gondolok és szerintem vicces igy utolag. Akkor nem volt az, legalábbis másnap...

Végigpakoltuk a hidat keresztben 2dl-es müanyagpoharas sherry-öszilével(jó szorosan persze:):):) ), ö elindult balrol, én jobbrol, egyesével ittuk sorba a poharakat, majd magunk mögé dobtuk az árokba és amikor mindet megittuk középen találkoztunk, rendeltük a következö sor italt. Náluk aludtam...ne is kérdezzétek....huuu még az anyukája is tudna mesélni....nagyon nem hölgyekhez méltóan viselkedtünk ... amig még észnél voltunk. Szerintem az egész utca hallotta amikor hazaértünk. :):) Másnap korán reggel be kellett mennünk Egerbe busszal....juuuuujjjj.....a 25 perces út kb másfél hétnek tünt és azon imádkoztunk hogy ne hánnyuk le az elöttünk ülöt. :):):) Egerben meg kb millio egy darab lépcsön kellett lesétálnunk, mint az öregasszonyok, minden második után megálltunk és leültünk a virágcserepekre a járda szélén...:):):) Fuu...:D:D Na de tényleg....az az éjjel/nappal nagyon kemény volt. Attól kezdve és azóta is hányingerem van az édes italoktól, de legföképpen a sherrytöl......:):):) 17 évesek voltunk.....azóta komolyodtam valamicskét.

Nah?? Hány lány vall be ilyet a blogján? Mármint aki nem tizenéves kisliba aki azt hiszi hogy ez cool. :):) Nem az. Ciki...de számomra igy utólag már csak egy szép emlék, egy jó buli rossz véggel a legjobb barátnömmel. Azért remélem a 15 éves hugom ezt nem olvassa el.....:):):):)






3 megjegyzés:

  1. Már mi is nagyon várjuk, hogy ott legyünk és BIZTOS LEHETSZ BENNE, HOGY LESZ KEDVÜNK Fossil Creek-be menni!!! :))))
    Naaaaa, jó kis pia volt az a cherry-őszilé...bizony a mi fiatalkorunkban más volt a stájsz... :)))) Erről majd mi is mesélünk... örülünk, hogy újra rátaláltál a régi barátnédra, ez tök jó! :))
    Még 13 nap és kezdődhet a buli...

    VálaszTörlés
  2. oszinten bevallom en meg sosem voltam reszeg :-))

    VálaszTörlés
  3. Orsi
    én gyorsan megnéztem milyen (néhányszor), megtanultam hogy nem éri meg berugni azért hogy jókedvem legyen mert csak a hülyeségeket csinálom, lejáratom magam és a halálomon vagyok 2 napig. :):):):) Józanul is jólérezheti magát az ember...persze azért egy-két koktél nem árt, de nem berugásra csak az ize miatt :):):)

    VálaszTörlés