Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. augusztus 8., hétfő

Iskola és munka-24 óra tul kevés 1 napra

Megkaptam mely tantárgyakat kötelezö felvennem ebben a szemeszterben és rögtön el is készitettem az órarendemet, ami nem ment teljesen zökkenömentesen, de szerencsére az elözö szemeszterben a régészet osztályban megismertem egy nagyon kedves Nicole nevü lányt, aki most elmagyarázta amit nem értettem. Hát, mondhatom sokkal többre megyek vele mint akármelyik iskolai tanácsadóval...azoktól ha kérdezek valamit tuti hogy mindenre válaszolnak csak arra nem amit kérdezek......

Ezeket a tárgyakat kötelezö felvennem:

-Eltemetett városok elveszett törzsek - óvilág
-Csontok, kövek, emberi evolució
-Bevezetés a kulturál- és szociál antropologiába
-Matek
-Angol
-+ második nyelv - ami nálam ugyebár nem a második hanem a negyedik lesz :):):):)

A matek és angol osztályok mind beteltek, igy azt már nem tudom felvenni csak a következö szemeszterben...hát, valahogy csak kibirom a matek nélkül.....:):):):) Majd a matek könyvemmel alszom hogy ne fájjon annyira a hiánya :):):):)

Nekem ezeken kivül még lesz egy tárgy, amit már korábban felvettem, a régészeti labor, ami plusz 4 creditet jelent majd.

Idegen nyelvnek pedig neeeem, nem a németet választottam, mert azt már ugyis beszélem. Sokan azt választanák amit már amugy is tudnak, hogy ne kelljen tanulni...tudom....de mi izgalmas van abban? Sokkal jobb ha uj nyelvet tanulok meg nem? Nem is akármilyen nyelvet. Mert hát Niki nem spanyolt vagy franciát választott.....nehogy már beálljak a sorba. :):)

A családom már tuti vigyorogva mondja olvasás közben, hogy "fogadjunk hogy ARAB"
IGEN....:):) AZ..végre arabot tanulhatok. Nagyon izgulok miatta és nagyon várom. Egy igazi arab férfi lesz a tanárom, ha szerencsém van éppen Egyiptombol...:):) Augusztus 22.-én lesz az elsö órám.

Eléggé nehéz volt összeállitani az órarendet, lévén hogy már sok idöpontnál le volt zárva az osztály, de csak sikerült. A munkahelyemet pedig megpróbálom ugy megoldani, hogy a fönökeimet megkérem hogy mindig hétvégére osszanak be, igy hétközben suliba tudok járni. Remélem belemennek, mert ha nem, az elég bonyolult lesz ugy. Az is elég nehéz ügy, hogy néhány órám között 3-4 órás lyuk van, igy azt az idöt fogalmam sincs hol fogom tölteni. Hazajönni nem tudok, hisz 73 km-re van az iskola a házunktól.....a szabadban elég nagy a forróság, az sem jo...valoszinüleg az iskolakönyvtárba fogok beköltözni és tanulok abban a néhány órában. Hétfötöl csütörtökig vagyok eddig betáblázva, matek és angol hiányában....de ez igy jó is, mert pénteken már meló lesz és nem is nagyon vehetek fel többet, a maximum credit egy szemeszterre 18 és én pontosan ott tartok....

Meglátjuk hogy alakul...ezzel sajnos a Csilláékkal töltött hetem lerövidül két nappal....dehát lehetünk még együtt böven ugyis. :)

Végre azt tanulom ami a szivem vágya volt mindig. :) Nekem nem kell ennél több. Csak ki tudjuk fizetni....:):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése