Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. május 4., szerda

Mai nap szlogenje: Fiatal tehát hülye..:)

.....nem tudom...én másképp gondolom....persze fiatal vagyok, biztos azért...:)

A bájos kolleganöm aki Magyarország déli szomszédjából turta ide a képét és akiröl sugárzik a gyülölet irántam, ma is bizonyitotta tehetségét..:) Pedig esküszöm soha nem vettem több embert, pláne nem egy népet egykalap alá, de akivel csak beszélek mindenkinek baja van vagy volt a románokkal...nekem sosem volt. Mondjuk sosem nem is találkoztam velük, lehet hogy azért.:):)

Türelmes és nyugodt ember vagyok. De ez a nö kihoz a sodromból. Úgy járkál itt munkában fel-alá, mintha ö lenne az angol királynö vagy inkább a pápa mert prédikálni is nagyon tud! A beteg már utálja, de legalábbis közölte velem hogy nem akarja hogy ez a nö etesse...hát etetem én, de akkor meg az a baja ennek a csillagvirágnak, hogy én miért nem pucolom a konyhát...mondtam neki hogy ha nem akarja csinálni üljön le a seggére és majd én megcsinálom, de elöbb rendbeteszem a betegemet, mert szerintem miatta vagyunk itt, nem a koszos edények miatt. Az, hogy konyhát takaritunk, csupán egy a beteg idös feleségének tett kedves gesztus tölünk, nem pedig a munkánk.
Szoval ugy gondolom nem fogok rohanni a mosogató fölé, ha a betegem éhes vagy más baja van...egyébként is elméletileg este tiz után kéne mindent csinálnunk amikor a beteg alszik...nem tudom miért kell 7:10-kor mindent puccravágni....

Na erre mi volt a válasz?? "Te nem akarod megérteni mit mondok, mert te csak elöre látsz, semerre máshová, nem érted mert fiatal vagy". Hehe..hát lehet hogy fiatal vagyok, de nem hülye....

Mondtam neki hogy figyelj "gizikém", holnap fogjuk magunkat, bemegyünk a fönök irodájába és megbeszéljük a dolgot. Áááá persze hogy azt már nem akarja....akkor fogta magát, odament a nurse-hez, és odamondta neki "tudod mit?igaza van...Nikinek miondenben igaza van..ugye ?" mintha azt mondta volna: Hagyjuk rá, hülye....na erre ugy bebipultam hogy odalöktem neki, hogy fogod magad és bevonszolod a segged holnap a fönökhöz. leülsz és elmondod nekik mi a bajod. Persze hogy ellenzi....erre lelép...kész...egy ilyen teljesen agyhalottal nem tudok mit kezdeni...nevetséges.

Az a gáz, hogy mindenkinek baja van vele, de mindenki kussol róla...velem csak neki van baja de vele mindenkinek...akkor biztos tényleg én vagyok a hülye fiatal....

Holnap bemegyek a fönökhöz és megmondom neki irjanak egy beosztást hogy ki mit mikor csinál. Mint az oviban...röhelyes ez a bige de komolyan...vagy én vagyok hülye mert fiatal vagyok és nem értem....:):)

hát ha azzal jár az öregség hogy ilyen "okossá" válik az ember akkor inkább felkötöm magam mielött bekövetkezik...jah mert azt is mondta hogy ö bölcs....:):):) wááááá micsoda bölcsesség....jó hogy szét nem durran töle az a szuper agya.....

3 megjegyzés:

  1. Hát igen, ezt már én is sokszor megkaptam, hogy fiatal vagyok. De vajon ezt meddig fogják mondogatni???
    Idegesítő az ilyen kolléganő, volt benne részem nekem is :((
    Kitartás!!

    VálaszTörlés
  2. irigyek a fiatalságunkra..milyen hülyeség ez nem? Mi is megöregszünk majd...és ök is megkapták a részüket a fiatalságból...akkor meg mi bajuk van? :):) remélem nem válok ilyenné ha megöregszem:):):)

    VálaszTörlés
  3. Na igen, remélem én se. :S

    VálaszTörlés