Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. február 9., szerda

Phoenix Hirek

Nem terveztem mostanában hogy erröl irok, de elég szörnyü dolog történt.

A tucsoni lövöldözésröl ahol egy politikus asszonyt akartak megölni és ahol egy kislány is meghalt, gondolom az egész bolygo hallott, ezért nem irtam rola. A hölgy az orvosok nagy csodálkozására nemcsak hogy tulélte de elég szépen javul is.

Autóbaleset történt, egy 41 éves nö meghalt. A nyomozás során azonban kiderült, hogy a nö nem a balesetben halt meg, hanem elötte.
A nö 16 éves fia Oklahomábol elszökött Californiába, az anyja és mamája elmentek érte hogy hazavigyék. A nyomozok ugy hiszik, a nagymama vezette az autót amikor a hazauton itt Phoenixben tartottak, mellette ült az anya, hátul pedig a fiu a barátnöjével. A fiu hátulról megfojtotta az anyját, a nagymama megállt és segitségért sietett, de a fiu közben elindult a kocsival. A mami sportosan beugrott a kocsiba, és probálta megállitani az unokáját. Végül átmentek egy piroson és belerohantak egy pick-up truckba.
 A tv hiradoban egyébként azt mondták hogy a fiu elmebajos.Mondjuk ez lejön abbol hogy megfojtotta az anyját, nem kell hozzá orvosi vélemény....

Fura, hogy tavaly oktoberben óriási kárt okozó jégesö volt itt Phoenixben és én nem is tudtam rola.....most tudtam meg pár napja....nahát.....ugy látszik felénk nem volt semmi..... még jo mert az egyik autonk mindig tetö nélkül parkol......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése