Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. február 9., szerda

9 - Isten zörgetett

9 nap mulva jön anya és Csilla barátnöm. Lassan már nem is a napokat hanem a perceket számolom.....:):)
A vendégszoba készenáll, a kirándulásokat már tervezgetem. :):) Ha egy M.o.-n élö kérdi mikor láttam öket utoljára, és felelek, hogy tavaly tavasszal, a válasz az, hogy "húúú jó régen!! Viszont ha egy itt élö magyarral beszélek erröl, a reakció: "hát akkor nem rég". Hát igen, nem olyan rég mintha kétszer olyen rég lett volna, az biztos...:):) De azért már nagyon jó lesz velük lenni. :)

Az elöbb a history-n néztem egy dok.filmet, amiben a bibliából idézve akartak bizonyitani valamit, de angolul nem értettem pontosan az idézetet, ezért megnyitottam online a bibliát magyarul, és elkezdtem olvasni:

".........Ímé az ajtó előtt állok és zörgetek; ha valaki meghallja az én szómat és megnyitja az ajtót, bemegyek ahhoz és vele vacsorálok, és ő én velem......." - és ekkor dörömböltek az ajtónkon.:):):) Na gondoltam, itt a vég! Isten zörget. Vacsorázni akar én meg nem föztem..... :):):) Hát ez vicces volt......persze a fickó az ajtóban kicsit sem hasonlitott egy isteni lényre, de ki tudja....lehet hogy ö volt én meg nem nyitottam ki......nem baj, jöjjön vissza amikor Pistim itthon van....


Egyébként rántotthusit készitettem tegnap és ma, imádjuk és már rég csináltam...néha jo az europaias kaja. :):) vagy nem is néha.....

7 megjegyzés:

  1. hat igen, en ket eve nem talalkoztam a csaladdal....

    rantotthust pedig kb 10 eve nem ettem :-(

    VálaszTörlés
  2. pedig van itt is zsemlemorzsa :):):):) Vagy küldök neked husit ha akarod! :) Nem is nagyon gondol az ember arra hogy magyar kaját csináljon mert van itt mindenféle...

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Chick fil-A? Még nem próbáltátok, vagy felétek
    nincs? Mikor Justin haveromat és a magyar feleségét meglátogattuk, rántotthús volt az ebéd. A srác kajakra nem akarta elhinni, hogy otthon készült és nem rendelt cuccot tömött a fejébe.A feleség nem annyira szereti a húst ezért telt el pár év a házasságukból rántotthús nélkül. Jani voltam

    VálaszTörlés
  4. Jani
    van az sztem mindenhol :):) De én itthon szoktam megcsinálni normálisan a rántotthust, ahogy otthon teszik. Van liszt, zsemlemorzsa, hus, tojás, akkor miért ne...
    Egyébként nagyon finomat lehet kapni chicken tendert készen üzletekben mint Albertsons, Frys, ilyesmi.Kostoltuk már. Csak némelyik elég kemény, biztos nem akkor sült ki...:):) persze rá van irva hogy friss..vitatkoznék vele.

    VálaszTörlés
  5. a chick-fil-a-ben csak csirke van! nekem az igazi rantot husira faj a fogam most hogy beszeltunk rola.... :-)

    VálaszTörlés
  6. Orsi csinálok neked és elküldöm fénypostán hogy ne romoljon meg közben. :):):) csak nyisd ki az ablakodat. :):)
    Én jobban szeretem csirkével mert mindig találok valami trutyit a sertésben....a csirke nekem olyan tisztább husi, vagy nem is tudom hogy mondjam...puhább, nincs benne olyan rágós nyulós dolog....:)

    VálaszTörlés
  7. koszi Niki :-) nezz bele a blogomba... lehet hamarosan kozelebb leszunk egymashoz !!

    VálaszTörlés