Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. február 22., kedd

Jelentés...megérkezett a család!! :)

Megérkezett anya és Csilla!! Nagyon jo látni öket és mégjobb hogy most végre mindent személyesen tudunk megmutatni nekik, nem csak fotokon keresztül.
Az elsö napon szakadt az esö ugy mint még a 2 évünk alatt soha. A második napon kimentünk a házunk mellé a sivatagba, de fél centis jégdarabok kezdtek esni, azt hittem eldobom az agyamat. Ilyet sem láttam még itt....hát szerencsére ezt a 2 napot is jól ki tudtuk használni, elvittem öket boltokba, plázába, vásároltunk, nézelödtünk hülyéskedtünk. Nagyon jó volt. Még magyarokkal is találkoztunk, akik CA-ban élnek... Tegnap már szép idö volt, elmentünk a Desert Botanical Gardenbe, (botanikus kert) mert anya imádja a növényeket. Gyönyörü volt, aztán a mellette lévö Hole in the Rock nevü formátumot néztük meg, másztunk fel rá. Ez egy vas-oxidtól piros szinü hegy, amiben érdekes lyuk tátong. Gyönyörü a kilátás onnan. Fotokat késöbb felteszem, mert most dolgozom és a képek a másik gépemen vannak, otthon. Ezeket a neten találtam.

Ez után elmentünk a TB tesztem eredményéért, amire várnunk kellett egy orát...ezzel elrohantunk a fönökeimhez, akik örültek anyáéknak, nem akarták elhinni hogy ilyen fiatal az anyukám, agyon dicsértek engem, amit le kellett forditsak anyáéknak szigoruan........aztán hazajöttünk.
Jól elfáradtunk, sokat sétáltunk.

Ma kimentünk a Pleasant Lakehez és vásárolni egy kicsit, csomo jó cuccot vettünk a Columbia és Nike üzletekben és megint találkoztunk egy magyar párral....hihetetlen......Magyarországon élnek, csak utazgatnak...
Hétvégén Las Vegas, holnap strandolás,

Minden nap megyünk valahova, egy percig sem ülünk otthon, ami nagyon jó! De igy aztán nem nagyon van idönk irni és képeket pakolgatni a netre. Kicsit várni kell rá mire felkerülnek majd.
Minden nap sör, mojito, jakuzzi, édesség, minden ami finom és minden ami holiday!! Végre anya és Csilla kipihenik magukat, nyaralnak, szorakoznak egy jót. Megérdemlik!

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ha lesz időd, megadnád hogy a hozzátok látogatók (szülők, barátok) milyen útvonalon, milyen átszállással mentek? Esetleg a tapasztalatokról pár szót. Amúgy kellemes időtöltést kívánok! Előre is köszi.
    üdv, Derfel

    VálaszTörlés
  2. mar vartam hogy irj mi ujsag :-) orulok hogy szerencsesen megerkeztek anyukadek. meddig maradnak?
    tovabbi jo kalandozast!!

    orsi

    VálaszTörlés
  3. Nikus! Ezt a "likas sziklát" majd nekünk is muti meg! :))

    VálaszTörlés
  4. Derfel
    Budapest-London-Phoenix Hosszu :):):) Mire vagy kiváncsi?
    Köszi szépen, igyekszünk bulizni!! :):)

    Orsi
    Köszi neked is! 3 hétig lesznek!

    Csilla
    mindenképp..a tavalyi 10 nap nem nagyon volt elég sokmidnenre sajnos...:):)

    VálaszTörlés
  5. Niki
    Csak érdekelt, mert nem egyszerű megszervezni egy ekkora utat (kivéve ha a pénz nem számít :-) ). Nézegetem több járatot is, és elvesztem a sok lehetőségben. Van pl. Frankfurt, Amsterdam, London, Párizs európai átszállási lehetőség. Kint meg Chicago, NY, Dallas, Houston. Az árak is nagyon változóak, 170e és 600e között minden féle. A különböző fórumokon is hol ezt, hol azt ajánlják, pl ne NY felé repülj, ne xy légitársasággal stb.

    Itt van pl. a Continental, Bp-Frankfurt-Houston-PHX járat, ~183eFt, kb 10,5óra. Ez viszonylag jónak számít szerintem. Már ha nem gond a sok átszállás, és a gépek nem késik le egymást. :-)

    üdv
    Derfel

    VálaszTörlés
  6. Derfel: csak javasolni tudom az Expedia.com olalt, amely a világ legnagyobb foglalási portálja...most néztem, hogy a British (majd mi is azzal megyünk ki augusztusban) Bud-Lond-Phx oda-vissza / fő: 865 dollár mindenestül. Nem túl húzós szerintem.

    Niki: okés, már nagyon várjuk! :) Addig is jó mulatozást és kirándulgatást anyudékkal!

    VálaszTörlés
  7. Derfel
    én is azt ajánlom. Bp London PHX az ára naponta változik, május-okt között duplája mint télen.

    Köszi Csilla!

    VálaszTörlés