Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. február 16., szerda

Állatkert az út közepén

Tegnap jöttem dolgozni, a sivatagon át vágtatok, mire hirtelen egy nagy állat ugrik ki elöttem kb 20 méterrel az utra. Hirtelen azt hittem ló, de közelebb érve láttam hogy egy tehénröl van szó. Megijedtem, de szerencsére elég volt lelassitani kicsit hogy ne nézzen be hozzám boci pajtás. Megyek tovább, hirtelen megint kiugrott elém egy tehén és a kicsinye, de annyira közvetlenül elöttem hogy majd kiszálltam a szélvédön ahogy beletapostam a fékbe. Azt hittem kiesik a protkóm a rémülettöl....még jo hogy nem egy mp-cel elöbb értem oda mert hamar beköszöntek volna anya és fia...

Ma este megint jöttem dolgozni, hát most meg egy farkas ugrott ki elém szegény nagyon kishiján élte túl. Biztosan megijedt a lámpáktól és nem tudta merre szaladjon,. Szegényke olyan riadt volt, nagyon sajnáltam. de nem lett baja, sikerült megusznunk mindkettönknek a találkozást. Az utolsó pillanatban huzta be a sejhaját....:):):)

Remélem holnap nem találkozom semmiféle állattal az uton...
Olyan gyönyörü naplemente volt, erröl beszéltünk egész este a kollegával...és persze hogy nálam nem volt fényképezögép....csupa pirosas-narancs volt a nyugati égbolt.

Még 3 nap és anyáék itt lesznek. Jajj már nagyon várom öket. Holnap lesz az éves "értékelés" mindenkinek külön be kell mennie az irodába és a 2 fönök elmondja ki mennyire volt béna tavaly. :) Majd megirom kirugtak-e. :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése