Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. február 13., vasárnap

Filmszereplö lettem

:):):)
Na ugyan csak néhány jelenet erejéig...elég is volt, remélem azt is kivágják a filmböl....csak rontom az összképet. :)
Pénteken suliban - mármint a terepen, ásatásra jött egy filmes, aki dokumentumfilmet forgatott a Mesa Grande-n végzett régészeti feltárásról. Nem tudom másnál is annyit volt-e a fickó mint nálam, de nekem ugy tünt mindig engem talált meg. Mondtam is neki. De legalább mostmár tudom hogyan csinálják azt amikor valaki a földet turja és mégis alulrol filmezik. Nem tudtam elképzelni hogyan teszik alá azt a nagy kamerát. Hát már tudom. Sehogy. Nem a nagy kamerát használják hanem egy kicsit. Azt letette a fickó a földre elém miközben én kapirgáltam, négykézláb, leizzadt pofával, koszosan. Rá is néztem, hogy ezt most hogyan gondolja. Turtam a földet, ö meg elém teszi a kamerát pont oda ahol turtam....mivel épp filmezett, nem akartam megkérdezni, hát óvatosan probáltam nem a kamerát felturni és nem összekoszolni azt, mert elég nagy port kavartam ott....de gondoltam...ha ennyi esze van majd moshatja a kameráját..:):)

Szitálás, dokumentálás és mérés közben is megtalált a "bácsi". Nagy koszos fejjel ott viritok majd a filmben....hát nagyon szép....még nem tudom hol és mikor forgatják le, ha megtudom megirom. Na tessék. Még el sem kezdtem a régészkedést de már filmre vesznek. :):):) Nagy élmény leszek! :):):)


Nem értettem egy szót amit a mi csoportunkhoz kirendelt régész mondott, valami rádiuszos nemtudom mi volt, már elfelejtettem, találtam egy obsidian darabot és megkérdeztem hogy miböl tudja hogy nem üveg..merthogy totál úgy nézett ki....nagyon kedvesen elmagyarázta nekem, megköszöntem és elnézést kértem hogy magyarázatra szorultam a gyenge angolom miatt, de nagyon nagyon kedvesen azt hazudta hogy az angolom tökéletes. Hát. .....................persze. Tökéletesen ki tudtam nyögni hogy "bocs nem értem", és tökéletesen szó nélkül végig tudtam hallgatni a magyarázatát is. :):):) Egyszerüen tökéletes vagyok..de tényleg....:):):)


Ilyen obsidiant találtam, csak ugye csiszolatlanul:


Más téma: Éjjel a betegem kattogott, hogy baja van. Odamentünk hozzá Dave kollegámmal, és probáltuk kibogozni mit szeretne. - (ilyenkor tátog, mert lélegeztetö gépen van és ha mindig levennénk rola amikor kinja van, az nagyon nem tenne jót a tüdejének) Szóval az általam ismert összes angol szóra rákérdeztem, Dave is, (pedig ö ismer néhány angol szót lévén hogy amerikai :):):)) De nem tudtuk kitalálni mit akar. Aztán valahogy nagyon nehezen összekaparta a hangszálait, és adott ki néhány hangot, amiböl Dave végre kitalálta mit mond:

" Leköptem a szekrényt, töröljétek le.!"
És ezt totál kétségbeesve. Hát álmodott szegénykém és azt hitte tényleg leköpte a töle 5 méterre lévö szekrényt. Ez annyira fontos volt, hogy hajnali kettökor kb 10 percen keresztül próbálta a tudtunkra adni tátogva a sötétben.

De olyan is volt már, hogy ugyanezt azért játszotta el, mert épp csókot akart tölem és a kolleganömtöl, vagy szintén hajnali 2 körül fel akarta ébresztetni velünk a feleségét, hogy csináljon neki sztéket jól átsütve. :):) Mire Dave közölte vele, hogy ne haragudj Bob, de szeretem az állásomat, nem fogom felébreszteni a nejedet hajnali 2-kor. :):):)
Hát vannak ilyenek. Szegényke.
Ma jó sürü napom volt, készülök anyáékra, pedig tanulnom kellett volna...na majd holnap reggel.....

1 megjegyzés:

  1. kivancsi vagyok milyen musorhoz forgattak. es hogy mikor adjak le. feltetlen megnezem!!! :-)

    Orsi

    VálaszTörlés