Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. január 22., péntek

Vizsga hírek

A vizsgámon közölték velem, hogy az eredményt csütörtökön (tegnap) nézhetem meg egy internetcimen.
Hát, mivel gondoltam úgy sem sikerült, nem akartam az amugy is szomorkás hangulatomat a rossz eredménnyel még szomorubbá tenni, igy aztán nem is törtem magam nagyon azon, hogy megnézzem...
Ma viszont megkaptam az eredményt e-mailben.....pffffff....először azt sem akartam megnézni, de aztán gondoltam mégiscsak tudnom kell, igy megnyitottam a mailt.


Egyből azt a részt kerestem, ahol azt irják, hogy mikor kell legközelebb mennem ujra próbálkozni a vizsgával, de sehol sem találtam. Akkor szóltam Pistinek, hogy gyere már nézd meg, mert sehol sem találom a pótvizsga dátumát. Erre Pisti idejött és közölte velem, hogy dehát rögtön az elsö sorban, vastaggal szedve ott áll, hogy a vizsgám sikerült.


Fuuu........na ezt képzeljétek el.....tiszta hülye vagyok. Annyira biztos voltam abban, hogy nem sikerült, hogy el sem olvastam mit irnak........
Vicces volt. 
De most is azt mondom, hogy nagyon nagylelküek kellett hogy legyenek a vizsgáztatók velem, mert valóban sokat vétettem a gyakorlati részben az idegességtől, az irásbeliben pedig az egyharmadánál lottóztam, mivel ugye nem értettem semmit sem a nyelv miatt.........


Hát, mindegy, a lényeg, hogy sikerült.....mostmár kezdhetem a következő sulit.......


Ötödik napja tombol ez a Californiábol idetalált vihar, elég durván fuj a szél és esik az eső, bár ma már legalább süt a Nap, holnapra állitólag elmegy. Hideg azért igy sincs persze......

5 megjegyzés:

  1. Szia Nikkancs! Gratulálok a sikeres vizsgádhoz!:)Látod mégis csak sikerült!
    Nem tudom megnyitni az oldaladat.Ide a blogodhoz az én blogomon keresztül tudok csak eljutni.
    Tegnap bocsi ,de nem voltam a gépnél,mert el kellett rohannunk itthonról,de remélem tudunk most már Skype-olni is valamikor .:)
    Puszillak!
    Edit

    VálaszTörlés
  2. Szia Niki!!
    Gratulálok!! Látod, siker koronázza a szenvedéseid, a sok idegeskedést, nagyon jó, hogy túl vagy rajta!! remélem, megjutalmaztad magad pl egy kis csokival:-))
    A húgaiddal kapcsolatban meg akartam írni, hogy az én kislányom is Johanna:-)))

    VálaszTörlés
  3. Igen, a Johanna név gyönyörű! Iiiigen, a kedvesemtől kaptam csokitortát meg epres sütit:D joooo volt:)

    VálaszTörlés
  4. Gratulalok Niki!:-)
    milyen sulit kezdesz most?
    ( hetvegen en sem tudtam megnyitni az oldaladat)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok nagyon ügyi vagy!!!

    VálaszTörlés