Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. január 8., péntek

Félkómás bejegyzés

Két órája nem nyilik meg a főoldalam.....kezdek betojni. Remélem semmi baj nincs. Más co.cc-s oldalakat meg tudtam nyitni, a sajátomat viszont nem......na várjunk reggelig.....És ti meg tudjátok nyitni???

Képzeljétek el, 3 napja melóhelyen a kezembe nyomtak egy rakás szemetet, hogy olvassam át és töltsem ki a teszteket, meg ilyen-olyan papirokat. Úúúgy unom, hogy azt nem tudom megfelelően kifejezni.....

Ráadásul az állami vizsgám is most lesz 1 hét mulva, attól is be vagyok kakálva, és abszolut nincs hozzá kedvem mert az egész egészségügy nem érdekel már.....azt se bánom ha nem sikerül.
Most hogy tanuljak valamire amit utálok? Ez pont olyan, mint annak idején a suliban, amikor matekot meg fizikát kellett tanulnom.......

Na annak sem láttam még értelmét eddigi életem során, pedig dolgoztam már néhány szakmában...

Nincs is most mit mondanom, csak ezt a néhány gondolatot akartam megosztani veletek...vagy azzal akit érdekel......vagy ha senkit nem érdekel, akkor magamban beszéltem.........de olyan mintha beszélgettem volna valakivel.....mostmár nincs az a kényszer hogy el akarom mondani......


Éjszakás műszak utáni nemalvás teszi velem hogy ennyire "semmiértelme bejegyzést" írtam...

Ha valaki arra vetemedik hogy elolvassa...........hát..........további szebb napot neked! :D

3 megjegyzés:

  1. Niki, nekem megnyílik az oldal!:-)
    A vizsgára úgy gondolj:vége lesz, utána mást tanulhatsz,, ha akarsz!!
    Aludd ki magad, jó tesz!!

    VálaszTörlés
  2. Szio Niki! En is itt vagyok,szoval nekem is mukodott :-)
    Ne aggodj a vizsga miatt,gondolj arra,h ennyivel is okosabb lettel es sok tapasztalattal gazdagabb.Amit megtanultal csak elorebb segitett az utadon, amit be kell jarnod.

    VálaszTörlés
  3. Nekem most már megnyílt.:)
    Ha kipihened Magad más színben látod majd a világot, meglátod!
    Majd csak túl leszel rajta.Pusza

    VálaszTörlés