Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. január 19., kedd

Én, a csábító

Gyanus volt, hogy ennyire szinte minden tök jó a munkahelyemen.......
Most kiderült hogy mégsem. Tudtam én hogy nem létezik olyan munkahely ahol minden jó. :D


Észrevettem már, hogy a betegünk, Bob felesége Darleen mogorva velem, de azt gondoltam biztos mindenkivel ilyen. Tegnap mondott nekem valamit, amit nem értettem igy visszakérdeztem, mire ő hangosan, morogván beszólt egy ilyet: Nincsen nekem erre időm!!
Rohadt jól esett.....
Ez után pár perccel rámförmedt, hogy azonnal menyjek a konyhába segiteni a kolleganömnek és azt csináljam amit ő mond. Nos, ez volt az a pont, amikor magam előtt láttam a lábfejemet és Darleen arcát találkozni egymással, de sajnos vissza kell fogjam magam, amennyiben szükségem van a munkára, igy aztán olyat tettem, ami nagyon nehezemre esik ilyen helyzetekben, csendben maradtam......


NaGGYYon felháborít ez az egész. Ápolni vettek fel, nem pedig azért, hogy a vén kurva koszos gatyáját mossam, a konyhakövét suroljam körömkefével (mert ez volt az előző huzásuk) és a lakását takaritsam meg mosogassak!! A lánya is azt képzeli ő az angol királynő, az is csak mogorván nézni tud, falni hogy nőjön az amugy sem kicsi segge,  meg pofázni.


Ez után pedig a kolleganőm közölte velem, hogy Darleen nem szeret engem. Erre már kitört belőlem a röhögés és megkérdeztem tőle, hogy szerinte van-e még olyan ember a környéken aki erre nem jött rá. Hisz totál utálattal néz rám és viselkedik velem. Na akkor ki is derült, hogy miért utál. Darleen ugyanis a kolleganőmnek panaszolta, hogy én állandóan lesem a "nagy barna szemeimmel" az ő drága férjecskéjét. 


Erre azok a "nagy barna szemeim" majdnem a követ súrolták hirtelen úgy kiguvadtak és visszakérdeztem, hogy jól értem-e a dolgot.....jól értettem....


Hát, nem tudom ki hogy van ezzel, de nekem valahogy nem fáj a fogam egy 70 éves, nyakig béna férfire akinek a szart ugy kell kikaparni a seggéből hogy életben maradjon....nem tudom, hogy mi baja van ennek a vén ringyónak, de valószinüleg nem teljesen tiszta agyilag. Voltak már a "nagy barna szemeimmel" kapcsolatos ilyen jellegű problémáim, volt, hogy a tanárom is megszégyenitett az óra közepén mert állitólag ugy néztem rá....nos, az is egy szép példánya volt az emberi fajnak....a nézésem pedig inkább az unalmat tükrözhette mint az utána való vágyakozást hisz olyan szinten untam az órát, hogy alig birtam nyitva tartani a "nagy barna szemeimet".....elhiszem, hogy ugy nézek, de azt hiszem minden normálisan gondolkodo ember elhiszi, hogy nem akarok felszedni sem egy idióta 55 éves töritanárt, sem egy nyakig béna 70 éves nyomorékot........sajnálom, ilyen a szemem.....akinek nem tetszik ne nézze.


Egyébként igaz, hogy nézem Bobot, méghozzá azért, mert mivel csövek lógnak ki még a seggéből is, nehezen beszél, nehezen tudja tudtunkra adni, ha baja van. Ezért nézek rá gyakran, hogy lássam, ha mondani szeretne valamit. Ő a munkám. Mit kellene lesnem ha nem őt?? Jézusom milyen ostoba emberek élnek ezen a bolygón!

2 megjegyzés:

  1. Hát, ez elég mókás helyzet(bocs), ugyanakkor elkeserítő is. Nekem is eszembe jutott, hogy ugyan mit/kit néznél ápolás közben, ha a beteget nem. Mivel az a házaspár már nem fiatal, fogd rá az egészet a nő agyának meszesedésére...:-)

    VálaszTörlés
  2. Hu Niki, ez nagyon gaz! biztos van ennel kicsivel nyugodtabb allas,olyan apolasra szorulo beteg,aki megbecsuli a munkadat es kedves veled! ez rettenetes, ahogy veled viselkednek! bar mar biztos keresed az alkalmat, hogy eljohess toluk...addig is kitartas!

    VálaszTörlés