Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. január 5., kedd

Újév, sajttorta és tamalli

Nos, dolgozunk, cicázunk, dolgozunk, kommunikálunk az otthoniakkal, dolgozunk, kirándulgatunk, dolgozunk, ilyesmi....
Ahogy tavaly is tettük....jééééé....semmi sem változott. Na ez az, ami miatt fölösleges felhajtásnak tartom a szilveszteri hajcihőt. Csak arra való, hogy aki alkoholizálni akar, annak legyen egy újabb oka rá.....

Ha ezt nézem nem jó helyre jöttünk, mert itt az USA-ban még sokkal fontosabbnak tartják ezt az egészet, puszilkóznak, ölelkőznek, jajj de szeretjük egymást......
Viszont van egy jó oldala is a dolognak.
Bonny kolleganőm szilveszter este--mivel ugye dolgoztam egész szilveszter éjjel--meglepett engem sajttortával, merthogy korábban kiderült, hogy még sosem ettem ilyet, valamint hozott egy tamalli nevű nagyon finom mexikoi ételt is.

Ismeri valaki ezt a kaját?? Mert én most hallottam róla először és komolyan elgondolkodtam, hogyan tudtam leélni eddigi életemet tamalli nélkül. Hehe...naGGGYYYon finom!


A lényege, hogy főtt kukoricahajba van tekerve husi és sok chillikrémmel eszik, amit én lehagytam róla. Ez tényleg a lényege volt, de komolyan nem tudom mi van még benne.

És vicces, hogy amikor meghallottam a nevét, egyből a kedvenc egyiptomi popénekesem, Amr Diab egyik dalának címe jutott eszembe, ami TAMALLY MAAK - a jelentése pedig "mindig veled".
Hmm....

Igen, hölgyek, nos, hmm....igen, igen, ő Amr Diab. Tudom, tudom mit gondolnak most azok, akiknek a barna pasik tetszenek...hehe....de ne gonoszkodjunk már kérem szépen, ne csorgassuk a nyálunkat.....

A sajttorta is nagyon finom, bár kiderült, hogy ismerem, csak sajt nélkül.Tudom, az már nem sajttorta, de a krémje ugyanaz, cukros tejfölös téma csak amit én ettem és készitettem egyszer, abban nem volt sajt.

Már most nagyon unom ezt a munkát. Neeem nekem való ez, nem panaszkodom, csak elmesélem, hogy egyre jobban utálom. Már írtam egy nyelviskolának tanácsot kérve melyik kurzus lenne számomra a legmegfelelőbb, remélem nemsokára el tudom kezdeni aztán megyek recepcióra.

Bár a vércukormérést csípem, szúrkálhatok tűvel. Nem, nem vagyok őrült szúrogatós gyilkos.
A forumban a másik oldalon van olyan pont, hogy arizonai magyarok, ha esetleg valaki nem a főoldalamról talált volna ide, és itt él Arizonaban, szólok, Írj bele, hogy tudjuk létezel!

POPSIFEJ VAGY NEM POPSIFEJ? ----->

Ma sikerült meggyőznöm egy kedves kishölgyet arról, hogy nem vagyok egy manipulativ popsifej---hogy ne használjak ronda szavakat....csak mérges volt szegény, mert olyan bántotta meg, akinek éppen a legőszintébbnek kellene lennie hozzá, és aki az én családomat is éppúgy átverte és becsapta.
A hölgyike egyébként amint kiderült, egy nagyon kedves ember. Puszi neked! Remélem rendbejönnek a dolgaitok!

Na, most megyek készülök, nemsokára megint kezdődik a meló......

3 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Jujj, a sajttorta az nagyon finom, ettem Calgaryban, de, gondolom, mindenhol egyformán finom!! A másikat nem ismerem, de ,az is ízletes lehet, a gyerekemnek nagyon bejönne, ő imádja a csípőset!:-) Niki, rendes kolleganőd van, én a munkahelyemen már 8.5 éve dolgozom, de nálunk egyáltalán nem divat a kajabehozatal, hogy kedveskedjünk.:-)Csak a névnapokon...

    VálaszTörlés
  2. Kriszti!
    Itt teljesen más felfogásuak az emberek. Sokkal figyelmesebbek, közvetlenebbek és kedvesebbek. Na nem az 3 éve betelepült román kolléganőmről beszélek, mert tőle kiráz a hideg, :D hanem az amerikaiakra. A tamalli nekem nem volt csípős, mert nem tettem rá chillit.Én sem szeretem a csípőset.

    VálaszTörlés
  3. Jól hangzik..nyammm...
    Tudnék,,tolni" befelé belőle...:D

    Na és AMR DIAB..az örök kedvenc...:)Már csak hastánc és vízipipa hiányzik hozzá..:)

    VálaszTörlés