Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. június 26., kedd

Válaszok

Jajj annyi üzit kaptam amikre nem feleltem hogy most inkább igy egyben felelek ebben a bejegyzésben. :):)

Köszönjük szépen a jokivánságokat megint!
Már jobban vagyok, a tüdöm rendbejött, még a hasam rendetlenkedik, és mostmár érzem a császármetszést is sajnos :):) de ezek már aproságok ahhoz képest ami fájdalmam volt, szoval mondhatom hogy jol vagyok.

Abigél megkezdte pocifájos korszakát sajnos, semmi nem segit, pocimasszázs, hasraforditás, tornáztatás, már érzékeny gyomorra valo tápszert is kap....tök mindegy....

Skorpio csipés: köszi az ezzel kapcsolatos üzit, tudom ezeket, az ijedtségem azért volt, mert az orvosom megijeszetett...holnap megyünk a gyermekorvoshoz, majd töle megkérdem pontosan mi is van ha megcsipi Abigélt. Amikor kiköltöztünk ide, akkor olvastam hogy egy esetet regisztráltak amikor csecsemöt megölt a skorpio. Hát ahogy pedig itt némelyik mexikoi él, nem hiszem hogy egyetlen csipés történt.....a kölykök csusznak másznak az udvaron a földön mindenfelé.....meglátjuk mit mond a doki holnap.

Láz: már eleve a császármetszés is többek közt azért történt, mert belázasodtam és nem nagyon voltam magamnál, igy veszélybe kerülhettünk volna mindketten vágás nélkül az orvosom szerint.  Az operácio utáni láz lehetett akármi a sok probléma közül, de szerencsére vége. Nem is akarok erre gondolni már.

Szülésmeginditás: Ugyanugy számolják ahogy otthon, 40 hét. A 39.héttöl meginditják ha kérem, és ugy szülök ahogy akarok, ha akarom egyböl császármetszést csinálnak szüléssel valo probálkozás nélkül. Akárhogy is van, én végülis örülök hogy vágtak, és lehet hogy a következöt direkt igy kérem majd...ha lesz következö... még át kell gondolni és kipihenni ezt :):):)

Itthonmaradás szülés után: 6 hetet köteles adni minden munkáltato ha jol tudom, van akivel lehet egyezkedni, van akivel nem. Fizetni nem kötelesek, én sem kapok egy filllért sem, igy muszály vagyok visszamenni augusztustol....

Korház: rohadt hideg van!!!!!!!! Még Pisti is fázott, ugy kértem neki plusz takarot éjszakára hogy ne fagyjon meg...hihetetlen...igy nem tudom hogy fürdetik és kezelik a pici babákat.....

Facebook: kérlek szépen hogy ne jelöljetek idegenül, mert nem jo hogy az ismerösök 80 %a nem is ismerös....a weblap facebook oldalán tudunk beszélni, szivesen irok nektek ott, de kérlek a privát profilomat ne jelöljétek mert már nem tudom ki kicsoda ott....

Mostmár azért talpon vagyok nagyjából, takaritgatok is, meg minden, de még vigyázok mert a hasam még gyilkol.....Abigél minden napra ujabb hurkát növeszt, olyan édes, nem gyözzük puszilgatni. :) Itt van pár kép, remélem sikerül olyat feltenni amit még nem tettem:



Szegény Pisti is nagyon fáradt....látszik :D:D:D:D





Remélem hogy hamarosan a weblapra is lesz energiám majd..... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése