Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. június 17., vasárnap

Ez történt... :(

Köszönöm a sok üzit facebookon, gondoltam itt megválaszolom hogy mi a probléma.

Már a mütét óta fájdalmaim voltak a hasamban, de azt hittem hogy a mütét miatt, aztán azt hittem hogy a rossz bélmozgás miatt, aztán mégiscsak elmentünk a dokihoz hogy nézzen meg. Hát az egész méhem be van gyulladva, azért fáj a hasam annyira, hogy fél ora mire felállok ülésböl annyira fáj, és a menés is csak görnyedve ment...kaptam rá fájdalom csillapitot és antibiotikumot.

Következö este akkora fájdalmaim voltak lélegzéskor, hogy egyszerüen már nem tudtam lélegezni. A jobb oldalamba és a vállamba hasitott. Csak ültem, még beszélni sem tudtam, papirra irtam le Pistinek hogy mi a bajom. Mozogni is alig tudtam annyira erös volt a fájdalom, plusz gondolom rátett hogy nem tudtam mi a bajom, ezért bepánikoltam hogy itt fogok meghalni mert ugye az ember a legrosszabbra gondol ilyenkor.
Akkor egy idö után jobban lettem, az éjjelt átvészeltem de feküdni nem tudok és ha ledölök fáj és nem kapok levegöt sem. Le akartam dölni és nem tudtam felkelni annyira fájt, kiáltottam Pistinek hogy segitsen fel mert megfulladok. Hát senkinek nem kivánom ezt az érzést....nem voltam képes felülni, sem lélegezni, és iszonyat fájdalom volt.

Másnap reggel megint rámjött ugyanez, egy nehéz éjjel után. Már nem vártam meg amig nem tudok beszélni sem, mert egyedül voltam Abigéllel. Felhivtam Pistit hogy azonnal jöjjön haza munkábol, vigyen az emergency-re.

Na ott egyböl arra gondoltak, hogy az epémmel van baj, jobb oldali fájdalom vállba kisugározva...
Megultrahangozták az epémet, semmit nem találtak. Aztán azt gondolták, hogy vérrög van bennem valahol, betettek cat-scan-be......nem volt vérrög szerencsére. Volt viszont folyadék a tüdömben, ami gyulladást okozott, ettöl van a fájdalom.

Az egész napot ott töltöttük, a 2 hetes picivel. Szerencsére Abigél nagyon jol viselte, meg sem nyikkant egész nap. Ott volt velem az ágyamon vagy az apjával.
Sajnáltam öket hogy ott kell üljenek velem egész nap, de nem tudhattuk mikor engednek el, és ha hazamennek és egyböl hivhatom is öket vissza, az csak rosszabb, plusz Abigélnek idöponjta volt az orvoshoz 2 hetes ellenörzésre, ami épp az ER-vel szemben volt.
Hát ottmaradtak velem.

Kaptam morfiumot de semmit nem hatott, ugyanugy fájt. Aztán kaptam valami mást, ami erösebb, az jo volt, azota is azt szedem de csak ha Pisti itthon van, mert ha egyedül vagyok Abigéllel, akkor nem merem. Nagyon lenyom, nem szeretném hogy Abigélnek baja legyen mert elaludtam vagy ilyesmi. Eléggé bekomázok töle. Ilyenkor a másik, enyhébb gyogyszert szedem...mert olyat is kaptam ám... :D Már annyi bogyot szedek hogy azt sem tudom melyiket mire szedem....

Ráadásul Abigél is kinlodik a gázokkal szegénykém, sir egész nap épp amiota nekem van bajom...
Ma egy picit már én is jobban vagyok és ö is most épp nem sir, igy tudok irni.

Állitolag pihennem kellett volna a mütét után de nem tettem ezért van most ez...hát persze. De ha a férjemen kivül senkink nincs, akkor nehéz, mert nem akarom rá hagyni a házimunkát hisz dolgozik...
A barátaink pedig nem arra vannak hogy öket ugráltassam minden xarral. Gondoltam megcsinálom én, eddig is meg tudtam, mit nekem egy kis vágás a hasamon.
Hát rosszul gondoltam....

Na igy vagyunk jelenleg. Én még mindig nem tudok lefeküdni, ülve probálok egy picit aludni, ha szedem a fájdalomcsillapitot akkor könnyebben állok fel és mozgok, kevesebb fájdalommal.

Remélejük mostmár jobb lesz, pár napja már szedem az antibiotikumot......

1 megjegyzés:

  1. ez nagyon durva. mindig mondjak pedig hogy csaszar utan semmit se!!!! meg vezetni sem szabad azt hiszem vagy ket hetig minimum. persze az is igaz amit te irsz hogy ha meg senki nincs otthon rajtad kivul akkor megis mi a fenet tudsz tenni mint megcsinalni a dolgokat magad. persze azert takaritani nem kellett volna! remelem jobban vagy.....

    VálaszTörlés