Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. június 12., kedd

Elsö hetünk Abigéllel

Nem nagyon vagyok abban az állapotban hogy irogassak mostanában. Rámjött a szülöi fölösleges aggódás, mert Abigél furán lélegzett, mintha fuldokolna, de Pisti dolgozott igy egyedül kellett elvinnem a dokihoz. Babunak semmi baja, de estére én szépen belázasodtam, annyira hogy 40ig felment, a hasam pedig bár egyébként is fájt, most annyira, hogy alig tudtam megmozdulni. Majdnem megfagytam, mondtam Pistinek hozzon vizes lepedöt és tekerjen be vele. Azt hittem belehalok csak abba hogy kimondtam...dehát tudom hogy nincs más megoldás ha nem akarok tovább kinlodni. Ez, és a lázcsillapito reggelre huzta le a lázamat. Addig kinlodtam. A hasam annyira fájt, hogy nem tudtam magamtól még felülni sem Holnapra kaptam idöpontot a dokihoz...addig szedem a lázcsillapitot, a fájdalomcsillapitobol 2 adagnyi van még, ugyhogy gyönyörü éjszaka elé nézek megint, azt hiszem....

Remélem holnap rendbetesz a doki. Lehet hogy megemeltem magam amikor Abigélt dokihoz vittem, mert a babaüléssel együtt emeltem öt. Ráadásul nem is vezethettem volna a fájdalomcsillapito szedése mellett...ugyhogy az is kész katasztrofa volt amit átéltem mire a dokihoz értem vele. Nem hiába van ráirva hogy ne vezessek....

Abigél egyébként egy kis tündérke. Nagyon jo baba. Nem sir csak néha amikor éhes, egyébként azt is az ökle szopogatásával, cuppogással jelzi. Rengeteget nevet. Olyan édes..... :):)

Majd jelentkezem ha picit jobban leszek. :)






A szöveget figyeljétek a ruciján :):):) : (diaper loading.....please wait :):) )



3 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom, hogy ennyire meg kell szenvedned :( KITARTÁS!
    Jajj, a Abigail Baba nagyon kis édes :))
    Aranyosak vagytok a képeken :)

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást kívánok. A belázasodás a szülés utóhatása?

    VálaszTörlés
  3. nagyon sajnalom, hogy ennyire rosszul vagy! de a babad meses! gratulalok!!!! :) minden szepet es jot nektek!!!! :)

    VálaszTörlés