Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. június 26., kedd

Köszönöm nektek!

Tavaly amikor annyira dühös és elkeseredett voltam a sok irigy és rosszindulatú ember miatt, akik irogatták a szánalmas üzeneteiket, azt mondtam nem irok többet. Nem tudtam kezelni és nem tudtam nem figyelembe venni ezeket az embereket. Szerencsére talán a terhesség tette...nem tudom....mára teljesen hidegen hagynak az ilyenek, egyszerüen el sem olvasom amit irnak, megy a szemétbe...ezért folytatom a blogot.

Amiért irok most:
Képzeljétek el, egy kedves magyar család, akiket nem ismerünk, csupán néhány üzenetet váltottunk, mert érdeklödtek Arizonáról, itt járt Phoenixben, és hoztak Abigél babánknak magyar nyelvü könyveket. Idegenül ilyen kedvesek. Itt is nagyon szépen köszönjük nekik, hogy ezzel bajlódtak!



Ezzel ellentétben, hogy lássátok a másik oldalt is, valami tökéletlen irigyet, annyira borzasztoan idegesit a boldogságunk, hogy blogot ir rolunk amiben gondolom nem szépeket irogat össze. nem tudom, bár ö olvassa a mi életünket, én nem vagyok kiváncsi az ö blogjára, nem néztem nem nézem meg. :):) Nincs idöm, nincs energiám és nem is érdekel az ilyen hülyeség. Kaptam töle egy üzenetet, amiben felhivta a figyelmemet a blogjára....persze nem olvastam végig, töröltem....

A elsö tipusnak azért örülök, mert azt bizonyitja hogy vannak jo emberek, akik örülnek a másik örömének és joindulatuak. Tényleg örülök neki.

A második tipus pedig azt bizonyitja, hogy annyira hihetetlenül buta, irigy és rosszindulatu az illetö, hogy  idegesiti hogy mi boldogok vagyunk, annyira, hogy képes idöt és energiát fektetni abba, hogy egy egész blogot vezessen rolunk. :):) De öszintén....van olyan aki nem tartja szánalmasnak az ilyen embert? :D:D Még aki ugyanolyan rosszindulatu, az is látja hogy ez nem normális. :)

Egy blogot vezetni nem kevés energia...én tudom....szóval nagy lehet az irigység benne. És az a legjobb, hogy biztos hogy sok olyan ember fog a blogjára tévedni (ha elég jol reklámozza magát) akik kiváncsiak lesznek ránk, ezzel mégtöbb olvasot toboroz majd nekem... :):) Akik nem az ö nézetét vallják majd, ezzel nekem tesz jot.... :):)

Érdekes gondolkozása lehet neki, ha gondolkozik egyáltalán. Ilyenek is vannak.... Mindenesetre már látom, hogy akárki akármit gondol/ir/mond rolam, nekem rosszat egyik sem tud tenni.... :) Én csak örülök, hogy annyi sok jóindulatu olvasom van, és örülök ha a weblappal vagy talán itt leirt aproságokkal bármit is segithettem egy kirándulás szebbé tételében, vagy csak irtam valamit amit érdekesnek tartottatok.

Köszönöm hogy olvastok és irtok nekem ! Igyekszem ugy alakitani a napjaimat, hogy nemsokára tudjam folytatni a weblapot is. :)



4 megjegyzés:

  1. ez teljesen felhaborito!! mi az, hogy rolad ir?! velem hasonlo dolog, de megsem ez, tortent par hete irtam is rola egy bejegyzest: blogiras es etika, avagy nagy az isten allatkertje. (az olaszok ezt ugy mondjak, hogy: a hulyek anyja folyton terhes.) :)

    orulok a kellemes meglepinek es meg egyszer gratulalok Abigel-hez!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Hehe...jajj ne háborogj, engem sem érdekel. Egyszer valakit keresztnéven emlitettem a blogomban aki taplo volt, és azt kaptam vissza hogy ezért fel is jelenthetnek. Hát akkor én ezzel mit csinálhatok? :D:D:D Akkor sem érdekelt hisz M.o.-n aztán feljelenthet géza...mit tud csinálni velem? :D:D Ez a mostani meg tényleg nem hat meg szerencsére ugyhogy te se foglalkozz vele.. :):):):)Igen..az a terhes dolog tényleg nagyon találó... :):) Köszi a gratut!!

    VálaszTörlés
  3. mar nem haborgok, a blog uj valtozata meg menobb lett! :D :D ja, ez a tyuk itt van olaszban, ugyanebben a regioban, raadasul! szeretem a honfitarsi osszetartast! :D igen, szerintem is nagyon talalo az az olasz mondas! :D van akinek persze nem tetszik, foleg magyarra forditva nem! ;) :D
    nagyon cuki a babad!!! puszi neki es neked is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaj hát ilyenek vannak mindenhol, nem számitanak az országhatárok.... :D az idiotákat sajnos beengedik mindenhova.... :D :D

      Törlés