Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. december 3., szombat

Havazott a sivatagban... :)

Azt mondja a kolleganöm este, hogy havazott itt Anthemban, ami Phoenix legészakibb része. Á mondom ne viccelj már.... :D :D Már el is képzeltem amint a kaktuszokra ráült a 15 cm-es hó, letördelve a kaktuszok tüskéit....Rákerestem a neten.....találtam is egy cikket, egy fotoval. Komoly havazás lehetett a foto alapján. Nézzétek ezt az óriási hófergeteget! :D :D :D
De még azért kézben van tartva a nagy havazás...tulajdonképp az egész havazás egy kézben.... :D Egyébként északabbra tényleg szokott hó lenni még sivatagos részeken is. Las Vegas irányában de még a Colorado ezen oldalán láttunk már. Tényleg havazott kicsit nadehát.....azért igazi hónak nem mondanám azt a mennyiséget ami leesett....
Mostanában tényleg elég hüvös van, még napközben is fel kell vegyek egy pulcsit a délelötti és esti órákban.


A HCG szintem úgy döntött visszakuszik a magasba....kihánytam még a szemgolyómat is a helyéröl ma... :D Remélem senki nem evés közben olvas... :):):) Ha mégis akkor elnézést. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése