Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. december 17., szombat

Válasz azoknak akik elégedetlenek....:D

Kedves olvasók akik nem értik miért nem felelek e-mailes kérdésekre,
(nem csak a legutobbi kedves Katona Györgynek de a többieknek is)

lassan 3 éve megy a weblap, az alatt össze sem tudom számolni hányszor válaszoltam olyan kérdésekre mint :

- hogyan lehet kijutni?
-szerzel nekem munkát?
-dolgozhatnék nálatok?
-illegálisként mit tudok csinálni?
-mire kell a zöldkártya?
-mennyiböl lehet megélni hetente?


És ilyen okosan átgondolt tervek:

-Kimegyek 2 hétre és eldöntöm meg akarom e vetni ott a lábam: válasz: TE DÖNTÖD EL?? Szerintem meg majd eldöntik helyetted hogy egyáltalán beteheted e ide a lábad.
PAPIROKAT HONNAN SZERZEL HOZZÁ?

-szerzek munkát: válasz:
PAPIROKAT HONNAN SZERZEL HOZZÁ?


-bérlek lakást: válasz:
PAPIROKAT HONNAN SZERZEL HOZZÁ?

Ahhoz is papir kell hogy a feneked kitöröld!!! Akkor mit akarsz itt anélkül??? Ha itt vagy turistaként ugy nem fogod megszerezni öket....mert senkit nem érdekelsz.

-add meg a skype cimed: válasz:
egy éve kiirtam hogy nem adok meg skype cimet. képzeld el ha mindenkinek megadnám aki kéri, illetve nem is akarok idegenekkel társalogni amikor a családomra sincs idöm az idöeltolodás miatt.

-találkozzunk: válasz: egy ilyen ember vajon miért akar találkozni velünk? bizonyára nem kávézni akar....

-tudnál esetleg?.............munkát, szállást, papirt anyámkinját........na tessék...


Drága e-mailezök!

Mit gondoltok ki vagyok én??? Az amerikai elnök aki el tudja nektek intézni a betelepedési vizumot???

És egyáltalán....mire számit tölem egy olyan ember aki ugy akar itt letepeledni hogy az eszébe sem jut hogy na várjál, megnézem már milyen törvények vannak ott a bevándorlással kapcsolatosan, megnézem milyen lehetöségeim vannak, VANNAK E EGYÁLTALÁN....

OLVASD ÁT  a nagykövetség oldalát milioszor mondtam már. Ott megtalálsz minden választ. Ha az után is ugy gondolod hogy van esélyed, akkor probálkozz. Rajtam keresztül senki nem tud kijutni. Egyrészt mert nem tudnék segiteni, másrészt mert nem is akarok idegennek. Attól is félek hogy a férjem unokahugának nem tudom elintézni a TURISTA vizumot!!!! Akkor mit vár egy idegen??

Könyörgöm ki ilyen nyomi hogy ezekre nem gondol mielött idegeneknek irogat??

Azt is leirtam hogy ILLEGÁLISOKAT nem fogok segiteni, egyrészt mert xarba se nézem öket, ha volt annyi eszük hogy ittfelejtödtek akkor legyen annyi eszük hogy kihuzzák magukat a xarból, másrészt nem fogom a saját státuszomat miattuk kockáztatni. Pláne nem egy idegen miatt és pláne nem Arizonában ahol egy ilyenért gondolkozás nélkül kivágnak a pi...ba..

Megkértem szépen mindenkit, söt elnézést is kértem érte, hogy NE IRJON SENKI E-MAILT mert már nem foglalkozom ezekkel a dolgokkal. Nincs idöm sem idegzetem mindig ugyanarra a hülye kérdésre felelni. Mindenki ugyanazt irja le sablonban, mintha azt a többszáz e-mailt egyetlen ember irná....


SABLON

Kedves....sokan még a nevemet se tudják pedig weblap home page teteje.....ennyire érdekli...

és akkor kezdi ezzel: TUDOM HOGY NEM FOGADSZ E-MAILES KÉRDÉSEKET......
Akkor miért irsz könyörgöm???!!!!!!!!

ez után százezer sornyi ÖNÉLETRAJZ mintha potenciális munkáltato lennék....
NEM érdekel

majd sirás hogy ott neki milyen rossz élni....
válasz:Tudom, ott él az egész családom....nekik sem jobb, mégsem tudom kihozni öket...

majd pedig "nem tudnál esetleg?....." 
ezt nem mindenki konkrétan kérdezi meg, sokan a sorok között fejtik ki....


És ha a válaszom érthetetlen módon ingerültre sikerül, jön a felelet....

"Bunkó vagy, te is kijutottál valahogy...stb"

Persze...idiota levélre csak idiota választ tudok adni....

Kijutottam, igen...bár rohadtul senkinek semmi köze hozzá hogyan jutottam ki, ezt mégis megosztottam a kedves olvasókkal jopárszor, mert ugy gondoltam miért ne, nem titok. 

CSALÁDEGYESITÉSI VIZUMMAL JUTOTTAM KI. Nem irogattam hülye emaileket idegeneknek, söt ha a kedvesem nem itt akart volna élni, nem is jöttem volna ide.

Ha te is ki tudsz igy jutni, gyere....ha nem, engem te ne bunkózz le, mert fingod sincs rola hányszor hányan irnak nekem ugyanolyan agyatlan leveleket amilyen a tied is, és fingod sincs rola hogy hányszázezerszer válaszoltam rájuk kedvesen.

Ugy döntöttem nem birom tovább a kedvességgel ezért jeleztem hogy NEM FOGADOK TÖBB E-MAILT.

Erre....a legszaftosabb agyuak mit csinálnak???? Amit te........

Szoval igy irj nekem mégegyszer. Sehol nem fogom megjelentetni az irásodat de mégcsak el sem olvasom. Millioszor megtettem, had olvassa mindenki, már nem teszem ezt sem. Nem érdekel.

Ez volt az utolsó hogy jeleztem hogy NEM FELELEK és hogy MIÉRT NEM. Ha valaki ezt sem érti meg és még mindig nem találja a nagykövetség hivatalos oldalát, annak a kezét csókolom.

Terhes vagyok, ne szorakozzatok a hormonjaimmal....:):):)

Ha valaki zöldkártyás és kijön, annak NAGYON NAGYON SZIVESEN SEGITÜNK ÉN ÉS A FÉRJEM IS TANÁCSOKKAL, MI MERRE VAN STB, de ennyi. A többieknek NEM TUDUNK segiteni. Ha kérdése van arra pedig mindenki talál választ a követség oldalán, ha tud olvasni.


Kérem ezt a cikket ne vegye magára akivel folyamatosan levelezek. 
Nektek facebookon szivesen megadom az uj e-mail cimemet ha kéritek, ne haragudjatok hogy nem küldöm el külön-külön e-mailben. 

Egyébként meg lehet kérdezni amerikai-magyarokat, hogy ki az aki egyáltalán elolvassa az ilyen jellegü agyatlan átgondolatlan tájékozottság nélkül megirt leveleket, és hányan felelgettek rájuk éveken át napi 50-szer ahogy én tettem. Aztán el lehet dönteni mennyire vagyok én bunkó.

Köszönöm a figyelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése