Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. december 18., vasárnap

Magyarok...ennyi volt a Vadnyugati Napló

7 éve vagyok együtt a párommal, Pistivel. Azóta hallgatom töle, hogy a magyarok milyen irigyek, rosszindulatuak és önzöek.
És igen, én is ezt tapasztaltam otthon, bár 1-2 ember mindig volt az életemben, akik most is megvannak, akik nem olyanok mint az átlag.
Amikor ide kijöttem, hirtelen nagyon akartam a magyarok társaságát de rájöttem hogy nem kéne....mert abból is csak a baj van. A weblapon át rengeteg embernek irtam meg a válaszokat a kérdéseikre, mindenkinek sok sikert kivánva és azzal befejezve hogy szeretettel várom öket Arizonában.
Sokak vették fel velem a kapcsolatot és volt akivel barátok is lettünk ha lehet ismeretlenül barát valaki. Sok értékesnek látszó emberrel beszélgettem és beszélgetek máig is.

Amikor amerikai magyarok olyat irtak nekem hogy HÜLYESÉG A MAGYAROKNAK SEGITENI elküldtem a p....ba és lebunkóztam öket.

Sajnos idöközben annyi negativumot kaptam vissza ezekböl az online "barátságokbol" , tanácsadásokból, és segitségnyujtásból, hogy rájöttem, tényleg hülyeség segiteni mert úgyis én leszek a szar. Ha megbizom valakiben és kinyitom a számat a szavaim ki lesznek forgatva vagy félig lesznek visszaadva másnak, épp annyira hogy elásson vele az illetö. Ha nem nyitom ki a számat, akkor azért vagyok xar mert nem mondtam el.....

Ha segitesz csak kihasználnak aztán rád fogják hogy te vagy a szar a te hibád minden....ezért segitsen az ember???

Szégyen hogy az idegen amerikai jobban megérdemli az odaadást mint egy honfitárs, de ez van.

A magyar egy gyalázatos szemét nép! Tisztelet a kivételnek mert még ez után is ugy gondolom hogy van kivétel.

A 3 év alatt nem gondoltam volna hogy ilyet fogok mondani és higyjétek el még számomra is rossz visszaolvasni ahogy leirom, mert durva. De igy van, ezért semmit nem törlök vissza.

Sokan mondták nekem itteni magyarok hogy ne csináljam ne follyak bele magyarokkal kapcsolatba mert megbánom.....nem hallgattam rájuk. Segitettem....

Megittam a levét...de nem iszom tovább.

Itt befejezem a Vadnyugati Napló irását, és nem kérek hozzászólást attól aki az utolsó cseppet töltötte a poharamba. 

Forgassatok szavakat, csavarjátok, hazudjatok hogy a másik segitsen nektek....hazudjatok egymás között is...engem neveznek felszinesnek amikor egymás közt is hazudnak...
Nekem itt elég volt. Megértettem a férjem és az itteni magyarok miröl beszélnek évek óta....ez az amiben a magyar nagyon jó....szarkavarás ezerrel.

Akire ez vonatkozik attól eleve el sem köszönök, akire nem vonatkozik attól pedig nem köszönök el mert nem fogok eltünni, facebookon megtaláltok, viszont befejeztem a Naplót. Legalább is ebben a verzióban és nem kifejezetten csak ezért, hanem mert nem tálalom ki az életemet többet a világnak. Ha lesz másik talán, az zárt körü lesz, igy csak az olvassa majd aki nem a délutáni szarkavarásra fáradt ide...ha valaki kiváncsi lesz rám, csak szoljon.

Egyetlen ember van aki magyar és itt él, akit tisztelek és szeretek, ö HORVÁTH ANETT. Itt is kivánom hogy az életed olyanná váljon amilyenné te szeretnéd, köszönöm hogy olyan vagy amilyen és köszönöm hogy elfogadsz engem olyan bunkó felszines rosszindulatú szarnak amilyen én vagyok.....:D

Mostantól nem foglalkozom senkivel aki bosszanthat, a pocaklakóm egészsége lényegesen többet ér minden idiótától.....

A kedves olvasóimnak köszönöm szépen hogy olvastak, és remélem azért át tudtam adni valamit, ami a hasznukra volt, vagy legalább is elszórakoztatta öket néhány percre. :)

Niki 

14 megjegyzés:

  1. Kedves Niki,
    Teljesen igazad van!!!!!.
    El sem tudtam kepzelni hogy tudtad ezt az oldalt ennyi ideig csinalni. Abban is igazad van hogy ha segitseget adds valakinek, akkor az ellened fordul. En mar regota rajottem erre, igaz hogy en itt vagyok tobb mint harminc eve.Le sem tudom irni hogy mennyi alkalommal csalodtam azokban akiknek segitettem.
    Ha legkozelebb Vegasba jottok, akkor hivjal fel vagy irjal, elmegyunk egy jo etterembe.
    Kosz szepen,
    Gyuri

    VálaszTörlés
  2. Szomorúan olvasom, amit írsz! De megértem a döntésed! A pocaklakóhoz pedig gratulálok!!! Meglátod, milyen sok szép pillanatot és örömet okoz majd neked! :) Puszi, Erika

    VálaszTörlés
  3. nagyon nagyon sajnalom hogy igy dontottel de megertem. legyszi add meg hogy tudlak a facebook-on megtalalni. nem kell megjelentetned ezt a hozzaszolasomat itt csak nem tudtam hogy erhetnelek el. a legjobbakat kivanom a babaval kapcsolatban. ja es jelszossa tehetned ezt az oldalt es akkor csak az olvasna akit engedsz... na de hat te tudod....
    orsi = globalgrover (facebook-on: Anna Zsigrai Grove)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Niki. Én már kb. 2 éve olvasom a blogodat ha jól emlékszem. Nagyon bánatos vagyok hogy nem írod tovább a mindennapjaidat, az életedet Arizonában. Én szerettem olvasni mert úgy néz ki én is kivándorlok idén Amerikába, és kicsit aggódok amiatt mit fogok csinálni ott, és hogy fogok ott élni. Jó volt olvasni hogy te jól érzed magad, és jól boldogulsz, és az írásaidból meritek erőt a kiköltözéshez. A párommal már váltottál pár emilt, csak mikor elkezdted a sulit, gondolom a suli és munka mellett már nem írtál sokat. A párom Dallas, Tx-ban van,(8 éve vagyunk együtt, és 5 éve házasságban) és én idén megyek hozzá a kislányunkkal (aki szintén Niki) és aki most pont 3 hónapos.
    Szóval szerettem olvasni a blogod, nekem sokat segített az amerikai életre való felkészülésben.
    Kérdésem nem lehetne zártkörűvé tenni ezt a blogot? Mert olyan jó lenne ha folytatnád.
    Sajnos én nem tudom hogy a facebookon milyen néven vagy jelen. Igaz a párom tud egy emil cimet tőled ,mert váltottatok pár emilt, de abból nem derül ki a neved.
    Ha van rá mód, jó lenne ha ezt a blogot folytatnád, esetleg úgy hogy zártkörűvé teszed, vagy hogy letiltod a megjegyzéseket.

    Most hirtelen ennyi. Utálom azokat akik ilyen tahók, hogy most miattuk nem folytatod a blogot.
    Jó babavárást!

    Szabó Istvánné

    VálaszTörlés
  5. Szia Niki!

    Sajnálattal olvastam ezen cikked, de megértelek teljes mértékben.
    Nekem is elegem lett az itteni emberekből. 1 hete államvizsgáztam, de már mennék is ki bárhová (Angliában már megvan minden, csak mennem kell), mert itt nem látom a jövőm,ebben a közegben.

    Minden esetre nagyon szeretném követni az elkövetezendőkben a történéseket. Majd valahogy jelezhetnéd a facebookon vagy valahol, ha lesz lehetőség másik blog olvasására.

    Addig is jó egészséget kívánok a picinek és persze nektek is.

    Üdv
    Tibi

    VálaszTörlés
  6. Kedves Niki!

    Nem gondoltam, hogy valaki ennyire megbántott téged. Nem tudom mit tett, de nagyon sajnálom, mert (ha nem is mindig volt időm de) sokszor olvastam a bejegyzéseidet. Hiányozni fognak. Viszont meg tudlak érteni. Mikor kinn voltam 3 hétig egy barátomnál Londonba, nyáron és visszajöttem, pont ez volt ami szembetűnt, hogy milyenek tudnak lenni a magyarok, és nagyon szégyellem is magam emiatt!!!!! (mármint hogy magyar vagyok :( )
    Bár sok mindenről nem tudunk beszélni, így látatlanba, mert én sem vagyok egy ismerkedős típus, inkább kicsit zárkózottabb vagyok, nagyon remélem, hogy azért nem utoljára hallottam rólad/ rólatok.

    Lehet, hogy azért mert Egerbe járok biosz szakra, vagy mert érdekel az antropológia, de megkedveltelek. Ha lehet így fogalmazni, mivel kb pár levelet váltottunk csak.

    Azért Kellemes Ünnepeket Kívánok Nektek!!!!! Legyen szép karácsonyotok és, bár könnyű mondani, de ne foglalkozz azokkal, akik csak azért keresnek, hogy "segíts" nekik!!!! Főleg ha még bunkók is!

    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Szia kedves Gyuri!
    Tudom hogy régen igérem és még mindig semmi....de hidd el nem kerülni probállak, és ha arra járunk jelzem neked! Van egy Gyuri telefonszámom de nem emlékszem hogy az te vagy vagy a másik Gyuri. Megtennéd hogy jelentkezel facebookon? ott megadom az uj e-mailemet és megbeszéljük egymás számát, mert nekem is uj van azota. Vagy irj a régi emailemre, még pár napig megtartom.

    Anna (Orsi :):) )
    Követni fogom a blogodat és beszélünk, neked is szivesen megadom az uj e-mailemet!Puszi!

    Anna
    Köszönöm a kedves szavakat! Ha lesz kedved tehetnél fel Egerrül képeket a netre hogy megnézzem mert jó rég láttam. :):):)

    Tibi,
    Sok sikert neked a további életedhez, remélem oylan lesz amilyennek szeretnéd! fbon jelzem ha lesz uj blog, köszönöm hogy irtál és itt voltál! :)

    Szabó I.né,
    nem emlékszem a keresztnevedre ne haragudj, de emlékszem hogy e-maileztünk. Nagyon sok sikert kivánok neked az uj élethez, e-mail cimet szivesen neked is ...
    Puszi!

    AKIVEL EDDIG IS E-MAILEZTEM, ANNAK AZ UJ CIMET SZIVESEN MEGADOM HA IR A RÉGIRE, AMI MÉG PÁR NAPIG ÉL! UTÁNA FB-ON MEGTALÁLTOK!

    VálaszTörlés
  8. Szia Niki, en is szeretnelek kovetni. :) persze csak, ha te is szivesen. Nagyon szep munkat ertel el eddig, jo volt olvasni a beszamolokat! Igaz, en csak nemreg kapcsolodtam be, de olyan szornyu, hogy akikre ratalalok, es kedvelek, mindanyian abbahagyjak az irast, pont amiatt, amiert Te is igy dontottel. Ki tudja, talan en leszek a kovetkezo? A blogomon van e-mail, oda elkuldheted a tied, ha tenyleg nem gond! Orulok a kis pocaklakonak! :) Olyan jo dolog hallani rola! :) Ilyenkor mindig visszamegyek az idoben, es eszembe jut, milyen klassz dolog! :) Sok-sok boldogsagot kivanok, mindenfele oromet es boldog, bekes karacsonyt! :) Erika

    VálaszTörlés
  9. Erika
    persze, megkereslek :)

    KIRÁNDULÁSROL BESZÁMOLOKAT a weblapon az aktuális helyröl szóló cikkbe beleirom, eddig is megemlitettem pár szoval a saját tapasztalatomat, ez után majd kicsit bövebben irok rola amolyan uti leirás félét.

    VálaszTörlés
  10. Szomorú hogy abbahagyod a blogolást, viszont megértelek. Az ismeretlenekkel vitatkozás és idegesítő kérdésekre válaszolás nem túl jó babavárás közben. Olyankor nyugalom kell. Ne is törődj a beszólogatókkal, csak az irigység beszél belőlük. :-)

    VálaszTörlés
  11. Tudom tudom de ahogy irtad, babucinak nyugi kell, én pedig sajnos azt hiszem kezdtem allergiássá válni erre a "bunkó vagy mert nem segitesz stb..." stilusra... :):):):)
    Kirándulásokat viszont leirom a weblapon, ma is voltunk valahol, nemsokára irok rola oda!

    Puszi neked és sok sikert a saját blogodhoz, kivánom hogy az ilyenek elkerüljenek, tanácsot nem adok, remélem tanultál az én hibáimból.... :):):):):)

    VálaszTörlés
  12. Szia Niki, en is itt elek, valoszinu nem messze egymastol. Eltem minden fele a vilagba de itt maradok Arizonaban. Ugyan ez a tapasztalatom. Magyarokat nagy ivben elkerulni!!!!! Sok sikert, Jack

    VálaszTörlés
  13. Szia Jack,
    köszönöm a megerösitést.... :) elég szomoru hogy igy van. Igazábol annak örülnék ha az derült volna ki hogy én vagyok az egyetlen akinek ilyen tapasztalatai vannak, de ugy látom aki rég itt van mindenki tudja mi a helyzet.....
    Surpriseban élünk, Cactus és Reems. Közel vagy hozzánk? ha nem akarod nem jelentetem meg a válaszodat ha felelsz.

    VálaszTörlés
  14. Helló Niki!
    Kb egy éve írtál a blogomra, akkor kicsit beleolvastam az írásaidba, de azóta mindig csak terveztem, hogy visszanézek. Most végre benéztem és tessék... :( Nem tudom mi váltotta ki ezt a hangulatot, biztos, hogy meg volt az oka, de a blogírásra azért biztatnálak. Ha csak egy embernek örömet okozol vele, már megéri. A magyarokról nekem azért nem ennyire lesújtó a véleményem, itt Amerikában is ismerek jó pár rendes magyart és persze találkoztam olyanokkal, akik miatt ki vagy akadva, de részemről továbbra is büszke vagyok a magyarságomra. Egy szó, mint száz, fel a fejjel, és sok boldogságot a babához.

    VálaszTörlés