Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. december 13., kedd

Kicsi babánk neme, neve :)

Tegnap anya névnapján voltunk orvosnál, megint csinált ultrahangot, ez volt a negyedik eddig..érdekes hogy többen is azt mondták hogy csak kettöt szoktak az egész terhesség alatt....hm.

Az orvos szerint kislány lesz, de azt mondja január 16.-án a következö ultrahangon mondja meg majd biztosra.
Jajj ugy örülünk neki! Abigail-ünk lesz! :)

Ha mégis fiu lenne, hát ott kicsit még gondolkozás lenne a névvel...eredetileg Aidan-t szerettünk volna, de egy magyar sem ejti normálisan, legalábbis eddig még csak azt hallottam vissza hogy Éden....az meg ugy elég rútul hangzik....ezért változtattunk a Noel névre, amit szintén imádok. A kolleganöm erre azt mondja á az lány név...
Hát...elöször is nem Noelle (ami tényleg lány név) hanem Noel, másodszor szerintem az eredeti Noel névböl alakult ki a Noelle lány név....harmadszor nem tudom mit problémázik azon hogy fiu vagy lány név, amikor Joe-nak nevezik a lányukat, meg Ashley-nek a fiukat.....a nevek 80 %-a uniszex itt, amit utálok....hogy lehet egy fiunak lány nevet vagy egy lánynak fiu nevet adni?? Dzsónak szolitja a lányát???? Jááááájjj.....
És a Noel néven bukik ki....

Tetszik még a Noah, Neal, Yoel és Yordan név is, (azért y-nal hogy ezek itt ne dzsének ejtsék hanem jének :D ) de a kisöcsém Jordán, igy az a név kiesett...nem lopunk nevet. :)
ha valakinek van ötlete fiu névre ami szépen hangzik és különleges, nem hétköznapi, szeretettel várom. :)

Az orvost sikerült meglepnem azzal, hogy 15 hetesen még mindig hányok....gyogyszert szedni nem akarok 6 óránként, mert akárhogy is nézzük, méreg....de ha szedném is, ugyis azzal ébredek hogy fej emel, hány...nincs idöm gyogyszerezgetni magam....

A gyomromon meg ugy érzem kráter méretü lyuk van a gyomorsavtól már lassan.....arra is azt mondta szedhetek ellene gyogyszereket...hát. Veszünk majd mert tényleg fájdalmas és egész nap és éjjel gyötör, muszály valamit tenni a sav ellen, de tulzásba vinni nem fogom ezt sem...fontosabb a babuci egészsége.

Suli vége ezen a héten, az antropologia tuti nem lesz jeles, mert a final projectet csoportosan kellett csinálni és a hányásom miatt soha nem tudtam találkozni a csoportommal....
A két régész osztályban kaptam plusz idöt a hiányaim pótlására, az arab nyelv osztály remélem jeles lesz. Minden tesztem 100%-osra irtam kivéve egyszer lett egy hibám egyben, és a mult hetiben vagy 3 mert nem volt idöm bepotolni a lemaradásomat. Jobbat akartam de ahhoz képest hogy az angolom szörnyü....és ahhoz képest hogy majd 2 honapot kiestem suliból, hát annyira nem rossz...

A jövöhéttöl kezdem a pótlásokat régészetre, kezdjük a gyerekszobát alakitgatni, a weblaphoz is hozzálátok söt még kirándulni is megyünk északra a hóba. Ja és vennem kell pár ruhát is, mert nagyon kevés olyan cuccom van ami nem szoritja a hasam....a legtöbb felsömet össze sem tudom cipzározni már...

Pár napja elég Londonias idöjárás van itt....10-15 fokok, esö. De nem baj, ilyen is kell néha....csak Ramses cicánk van kibukva hogy nem süt a Nap, mert ö mindig oda fekszik ahova a Nap világit :):):)

13 megjegyzés:

  1. micsoda hirek :-) ugy latszik nem szegyenlos a kislany. mar ha kislany. nagyon tetszik az Abigail nev. az Eden durva lenne... igen, ilyen dolgokra is kell figyelni sajnos. aztan ott van a kozepso nev is.... annak magyar nevet valasztotok vagy maradtok angolnal? unokatesom most szult oktoberben (Boston-ban laknak) es elso nevnek egy olyat valasztott ami mindket orszagban okes kozepsonek meg magyart. csak egy otlet. persze az is erdekes hogy mi a vezeteknev, mennyire nehez kiejteni stb...

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nem biztos hogy akarunk középsö nevet. Nem igazán érdekel hogy magyar a név vagy nem magyar, bár olyat ami totál magyar szó, mint a Napsugár pl, még ha tetszene sem adnék neki az itteni kiejtés miatt...ha azt nézzük az Abigail sem angol hanem héber. És használják itt is és M.o.-n is. Ezt legalább szépen ejtik itt is. :) :)

    VálaszTörlés
  3. Azt tudtad ,hogy a Noah az egy direkt termő szőlő fajta???????

    VálaszTörlés
  4. Nem...és te tudtad, hogy igazából a Noé név amerikai változata? :):)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok nektek Niki! :) Szerintem a Neal név, vagy Ned aranyos kisfiunak. A Tyler nem tetszik? És olyat, hogy Betty-Joe lánynak már hallottam, de hogy Ashley egy fiúnak! Hát.. :))

    VálaszTörlés
  6. Köszi! A Tyler azért nem jön be mert rengeteg van belöle itt....a Ned nem igazán tetszik, pasinak vagány, de a saját gyerekemnek valahogy mégsem. :) Jajj borzaszto milyen neveket gyártanak itt ezek :D Össze-vissza keverik a nemeket. Köszi a tippeket, egyenlöre reménykedünk hogy tényleg kislány, ahogy a doki látta, aztán ha mégsem, akkor nekiesek az internetes neves oldalaknak :D

    VálaszTörlés
  7. Eredetileg meg kérdeztem volna, hogy honnan jött ez az Abigail név, de itt közben válaszra leltem :-). Aidan, azt Éjden-nek kellene ejteni? Volt egy színész Aidan Quinn és az Ő nevét így mondták nálunk filmek elején. Noah és a Neal nekem tetszik a felsoroltak közül, bár nyilván nem ez lesz Nálatok a döntő szempont :-). Viszont ez az Ashley név egy fiúnak, ez új nekem. Fájdalmas! Szerencsétlen gyerek mit kap majd a suliban? :-) Kíváncsi vagyok melyik névnél maradtok ha fiú lesz, mert úgy látom ha lány lesz, akkor tuti Abigail lesz a neve.

    VálaszTörlés
  8. szia Zsolti,
    az Abigail név már évek óta tetszik. Kleopatrat szerettem volna jó régész tanonc lévén...de Pisti idegenkedett töle nem értem miért :):):)
    Igen, ugy valahogy kell ejteni az Aidan-t de elég furán néz ki ahogy leirtad hehe...az 'e'-t a végén lenyelik kissé. Nekem nagyon tetszik ahogy mondják. Most épp reggel 5 van, Abigail felébresztett, azt mondja itt a reggeli hányás ideje...:D:D:D remek...

    VálaszTörlés
  9. Nem is értem mi volt a gond a Kleopátrával? :-)))). Most meg itt van reggel 5, bár tény, hogy nekem éppen nem kell hányni, de jön a meló nem sokára. Jobbulást és finger crossed, ahogy a Másik Zsolti mondaná, hogy lány legyen :-). Tényleg, a meló hogy megy most nálad? Jársz rendesen, vagy ott is van olyan, hogy szülési szabadság vagy ilyesmi?

    VálaszTörlés
  10. Dolgozom, itt nincs sem gyes sem gyed sem semmi ilyesmi. munkábol megyek szülni, aztán asszem 4 vagy 6 hetet kötelezö adnia a munkáltatonak nekem, hogy otthon maradhassak, van aki enged pár héttel többet is, van aki nem, de ez fizetetlen, tehát ha akarok végig pénzt kapni akkor hivok egy bábát a munkahelyemre hogy kiszedje a gyereket és egyböl folytatom is a melot. :):):) Ezért kell a babysitter. Szomoru de ez van...

    VálaszTörlés
  11. Szia Nikki!
    Nem pont ehhez a bejegyzéshez tartozik, de sajnálom, hogy ennyi elégedetlen, szerencsétlen ember megtalált, téged (és biztos még sok olyan magyart is, akik külföldön élnek).

    Épp valamelyik nap eszembe jutottatok, hogy vajon hogy bírod a várandósságot :)) , hát remélem azért nem vagy nagyon ki tőle. Nekem tetszenek a nevek, amiket kiírtál, bár lánynévben nálam az Emma a kedvenc.

    Kitartás, talán a hányások is csillapodnak majd!!!

    Kellemes Ünnepeket Nektek!!!!

    VálaszTörlés
  12. Szia Anna! Köszi szépen!
    Már csillapodtak a háynások, csak reggel hányok néha. :) :) a gyomromra is van már gyogyszer. :)
    Nektek is kellemes ünnepeket kivánunk!

    VálaszTörlés
  13. A Kleopátra beceneve Cleo lehetne. Szerintem a Cleo nem is ritka név itt.

    Boldog karácsonyt és Új Évet Kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés