Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. december 12., vasárnap

Kisérteties éjszaka

Hát lehet hogy az olvasók fele (vagy egésze) hülyének fog nézni, de ezt már csak leirom....

A mult héten késö este a betegem kutyájával voltam kint a házuk elött, az utcán senki nem volt és tök sötét volt, csak az utcai lámpák világitottak pár méterrel arrébb. Egyszer csak valaki megérintette a hátamat kétszer, mint amikor meg akarnak szólitani. Nagyon megijedtem, mert egy pillanattal az elött fordultam másfele és akkor senkit sem láttam a közelben. Megfordultam, na akkor mégjobban megijedtem, merthogy senki nem volt ott.

Szétnéztem mégjobban, arra is gondoltam, hogy a betegem elkényeztetett kisunokája szórakozik, noha tudtam, hogy ö akkor otthon kellett hogy legyen, 50km-rel arrébb.. szóval szétnéztem, de senki nem volt ott.
Úgy szedtem a lábam befelé, majd orrabuktam.

Azóta eléggé próbálom elkerülni hogy ki kelljen mennem este a doggal. Tegnap este szintén nagyjából ugyanabban az idöben, a beteg aludt, villany leoltva, én ültem egy fotelben, a lábam feltéve egy székre, szemem behunyva (NEM aludtam). Hirtelen valaki a lábamhoz ért ugyanúgy, ahogy korábban a hátamhoz. Kétszer vagy lehet hogy háromszor, nem tudom.. Mellettem kb 2 méterre a kollegám ült, szóval azt hittem ö volt, de amikor kinyitottam a szemem láttam, hogy Tim tátott szájjal alszik tölem kb 2 méterrel, a másik kollegám pedig egy másik szobában volt. A házban senki más nem volt, csak a betegem aki nyaktól lefele béna, tehát öt kizárhatjuk :), és a felesége, aki órák óta a ház másik végében aludt. Kirázott a hideg.

Ha egyedül lettem volna kirohantam volna a házból is, de mivel két férfi volt még ott, hát gondoltam már csak nem kell annyira betojnom. Meghát hova rohantam volna? Ki a mégnagyobb sötétségbe? :):)

Szóval innentöl a szemem felakadva, még ha álmos lettem volna sem lett volna bátorságom lehunyni... itt már hálaadáskor feldiszitik a fát és a lakásokat a legtöbben, hát az a ház is szépen ki van dekorálva. Ahol ültem, azzal pont szemben kb 7-8 méterre a folyosón fel van akasztva egy éneklö mikulás, ami akkor szólal meg, ha valaki elmegy mellette max 1 méterrel nagyjából. Ahogy ott guvasztottam a sötétben a szememet, hirtelen a mikulás elkezdett énekelni meg villogni. Szerintetek nem voltam a bekakálás szélén???

És persze szintén senki nem volt a közelben sem, söt, amikor a kollegám a másik szobában meghallotta az éneklést, ö is megnézte ki van ott. Meg is lepödött, mert az soha nem szólalt meg csak ugy magától. Tavaly is fel volt téve, akkor sem indult el magától. Eléggé kirázott a hideg.

Most szerencsére 4 napig nem megyek oda. . :):):)

Nem vagyok egy mozikukac, de most jelent meg a Narnia 3.része, és nagyon szeretjük Pisti és én azt a mesefilmet, hát megnézzük ma. Az USA-ban még nem voltam eddig moziban, mert fölöslegesnek tartottam, ugysem értettem volna semmit belöle, másrészt nem is szeretek moziba járni. Szóval ma bepótolom a lemaradást és megnézzük a Narniát. Már nagyon vártuk hogy megjelenjen! Remélem nem lesznek benne kisértetek :):):)

1 megjegyzés:

  1. kiraz a hideg .... nem kellemes esemenysorozat az teny! kivancsi leszek a fejlemenyekre...

    VálaszTörlés