Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. december 21., kedd

Bagó téma, vicces angol

Megnéztem a dohány árát, eddig soha nem érdekelt, mert mi nem dohányzunk, de anya és Csilla barátnöm szivják sajnos mint a fene, és jönnek 2 honap mulva, ezért néztem meg. 7 $ volt a legolcsobb amit láttam. 7-10 között volt mind 1 dobozzal. Hehe.....nesze nektek bagósok!
Én el is tüntetném az összeset de még a dohánygyárakat is ahogy vannak. Nem értem a cigiseket....egyáltalán. Aki drogozik, azt még megértem, beszedi/elszivja és jól érzi magát töle....oké hogy rászokik. Az alkohol detto. De hogy a cigire hogy lehet rászokni vagy egyáltalán minek szivni, amikor büdös is, bele is fullad az ember a köhögésbe mikor szivja (elöször....de ha nem jo minek gyujt rá megint??)  meg tönkre is vágja a szervezetet. Arrol nem is beszélve hogy hányinger megpuszilni vagy a közelében lenni valakinek aki bagós. És nekem senki ne mondja hogy ááá bekapok egy rágot és nem érezni...persze. Ö maga nem érzi esetleg, de mindenki más igen aki nem dohányzik. A böre, a ruhája, a lakásában a falak, a butorok, mind mind beisszák azt a hányingerkeltö szagot. Undoritó. Megbélyegzi az embert, a lakását, az egész környékét.
Hiába rágozik vagy fujkálja magát és a lakást akármivel. Plusz anyagilag is óriási hátrány.

Én már azt megérzem, ha valaki a házban rágyujt az erkélyen, ha nyitva van a mi erkélyünk. Egyböl be kell zárjam az ajtót. Szerencse hogy itt sokkal kevesebb bagóssal találkozom mint otthon.

Egy kis angol tanfolyam: Nemrég olyan jót nevettem hogy a könny is kicsordult a szememböl. A betegem panaszkodott, hogy viszket az arca. Megdörzsölgettem neki egy nedves arctörlövel, majd azt mondta, hogy most az orra viszket, majd teljesen komoly arccal hozzátette. : "It travels." "Utazik" mármint a viszketés. Azt hittem viccelödik, és ugy elkezdtem nevetni, alig tudtam abbahagyni. Aztán kiderült, hogy azt, hogy
 a "viszketés utazik egyik helyröl a másikra", ök teljesen komolyan gondolják, nem vicc, hanem egy kifejezés. Utazik a viszketés az arcomrol az orromra. :):):) Azóta is vigyorgok ha eszembejut vagy ha hallom.

Másik kifejezés amin meglepödtem, a cigi. Ugyanugy mondják mint a magyar. "cigi" csak a "c" betüt valahogy nem teljesen c-nek, hanem inkább az "sz" és "c" közötti hangként ejtik.

Hát, igy tanulom én apránként az angolt.....ilyen módon nem nehéz megjegyezni...:):)

Tegnap ota ugy fáj a hátam és nyakam hogy megörülök. Ma reggelre nem  a nevetéstöl, hanem a fájdalomtol folyt a könnyem. Alig tudtam megmozdulni. Kentem rá Voltarent, mindenféle lóturót, vettem be egy rakás Advilt is, de nincs hatása. Iszonyatosan fáj. Nem tudom mit kezdjek vele.....olyan érzés mintha be lenne dagadva, de nincs....

Na megyek vissza a matekfüzet fölé, hátha meggyógyit a számolás.....:(

2 megjegyzés:

  1. A cigit nezd meg a kozeli indian rezervatumban, ott valoszinu olcsobb 2-3 dollarral vagy erdeklodj egy kozeli "tobaco shop"-ban azok is olcsobbak szoktak lenni valamivel. Ha addig atjottok Nevadaba akkor itt is olcsobban tudsz nekik venni, mint nalatok. Kb $40 egy karton vagy 4-5 dollar egy doboz.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a tanácsot, de én egyetlen centet sem adok ki dohányra. Soha nem tettem és nem is fogok. Ha nem hoznak maguknak Magyarországról akkor megveszik maguknak ahogy akarják. Cigit elvböl sem ....senkinek. Nekem ne legyen közöm senki cigi általi megbetegedéséhez. Söt nem is megyek egy lépést sem azért hogy öket elvigyem cigit venni. Lehet hogy ez sokaknak nagyon szélsöségesnek tünik, de volt elég bajom a cigivel gyerekkoromban amikor passzivan kellett szivnom. Gyülölöm. Ennyi. :)

    VálaszTörlés