Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. december 24., péntek

Azonositatlan repülö......mi is?

Tegnap készitettem egy képet a mellettünk lévö hegyröl, és az égen észrevettem egy érdekes valamit. Lehet hogy felhö, bár elég fura, lehet hogy repülögép, de annak meg tul nagy, nem tudom mi ez. Nézzétek meg. Szerintetek mi? Itt van az eredeti és egy közelitett kép rola, nem kicsinyitettem le direkt, ugy töltöttem fel, remélem rákattintva ki lehet nagyitani, de akit érdekel el tudom küldeni emailben is nagyban. Igy nem nagyon látszik, csak ha kinagyitjátok. Bal oldalon van, feketével körberajzoltam. Meg elötte pirossal is csak az nem látszik...

Itt van kinagyitva
Mi lehet ez? Repülögép? Nem láttam még ilyet. Volt már, hogy láttam nagy csillag szerü fényt az égen nappal, hegyek fölött magasan, egyhelyben állni látszott, és egyik pillanatról a másikra eltünt, pedig sem felhö sem más nem volt ami takarhatta volna....de arra még mondjuk hogy valami repülögép, esetleg furán verödött vissza a fény róla, aztán ahogy fordult hirtelen már nem látszott.....nem tudom. Lehet rá magyarázatot találni.
Erre mi a magyarázat?
Nehogy azt higyje valaki hogy ufot képzelek be magamnak, egyszerüen csak nem tudom megymagyarázni mi lehet ez, azok alapján amiket eddig láttam és kiváncsi vagyok rá ki minek látja.
....................
....................
Fu mostmár tényleg érdekel.... ezt most találtam, az idei Icelandi vulkánnál látott ufo. Hasonlitsátok össze. Mekkora lenne ha egyiken sem tudnátok nekem magyarázatot adni arra ami láttam...hehe. Na most keseritsetek el azzal hogy csak egy repcsi volt....

1 megjegyzés: