Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. november 5., péntek

rohadtul nem idepasszoló kér(d)és...

...de nem tudok hova fordulni...

Figyelem! Saját mentális stabilitásod megörzésének érdekében, ha gyülölöd a matekot, ne olvass tovább! :):)

Az antropology felvételire készülök, és az algebrát gyüröm, több-kevesebb sikerrel. Találtam teszteket megoldásokkal, de nem találok olyan oldalt ami ingyenes és magyaráz is. Nem értem. Szenvedek. Ma ugy kikészitett agyilag, hogy letettem a fejem és fél pillanat alatt bealudtam. Ha valaki esetleg valami csoda folytán szereti a  matekot, segithetne nekem elmagyarázni a következö linken felnyiló tesztsor ezen feladatait, nekem nem megy. 3, 7, 8, 11, 12, 14, 18, 19, 20, 21.
Tehát majdnem az összes. :D:D

Itt a link: http://www.gccaz.edu/math/Documents/asset-elem.pdf

Ha nem akarod gyötörni magad ezzel, akkor csak azt mondd meg nekem, hogy hogy lesz a 126-ból primszámokra bontva 2x2x3x3x7. Mert én inkább ezt mondanám :  2x3x3x7 Nem értem miért az elöbbi a helyes válasz.....de ez csak annyit jelent, hogy matekból a tudásszintem teljesen zéró. Ezt az egyet ki tudom számolni.....

Ha valaki hasznosan hozzá tud és fog szólni, örök hálám érte!

7 megjegyzés:

  1. Niki, megpróbálom megfejteni amennyit tudok, és elküldöm mail-ben. Én sem vagyok nagy matekos, de sikerültek a vizsgáim és már kezdem megszeretni:-)
    Elküldöm mailben neked.
    Üdv, Zsuzsa
    Ui: angolul azért nem semmi...:-)

    VálaszTörlés
  2. A te megoldásod jó a prímszámosnál, szerintem jelezd a megadott mailben, hogy valamit elrontottak.:-)

    VálaszTörlés
  3. Hello
    Most olvastam a bejegyzést és megkérdem szükséged van e még a segítségedre vagy már időközben sikerült megoldani:D mert ha nem szívesen segítek.

    VálaszTörlés
  4. sziasztok!
    Köszönöm köszönöm!!

    Neked is Zsuzsi (gondolom Zsuzsi vagy (??) :) )

    És igen, szükségem van segitségre, folyamatosan egészen ugy nagyjából januárig mindenkitöl nagyon szivesen fogadok segitséget. Nem nagyon van körülöttem akinek megy a matek. Csak olyanok vannak akik azt hiszik megy nekik, de segiteni nem nagyon tudnak sajnos. :):)

    Minden nap kinlódok vele, de nem nagyon találok magyarázatot sehol a neten, szóval ha ilyen linket tudtok, nekem az is óriási segitség! Nem arra várok hogy megoldjátok helyettem, hisz a válaszok megvannak nekem is, csak nem értem. Ezen kellene segiteni...:(:(

    És ez csak a második teszt....kezdö szint. Nem tudom mi lesz a többinél...:(

    Próbálkozom én is, és nagyon köszönöm annak aki veszi a fáradtságot és segit bármit is! Aranyosak vagytok!

    VálaszTörlés
  5. Hát amit értek azt szívesen elmagyarázom ha akarsz vegyél fel msnre kenedli.konrad@gportal.hu

    VálaszTörlés
  6. Nahát mennyi segitökész ember. Ezt nem gondoltam volna, azt hittem mindenki megáll az olvasással a "matek" szó utolsó betüjénél. :):)

    Köszönöm nektek! Zsuzsi neked külön köszönöm, nem semmi amennyi idöt rámszántál/szánsz.

    Hát, matekban nem--érthetö okokból-- :D:D ....de másban szivesen segitek ha tudok, neked, és mindenkinek! Bár ez eddig is igy volt, csak most akkor itt is hangsulyoznám.

    Köszönöm!

    VálaszTörlés