Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2010. november 15., hétfő

Phoenix Sky Harbor ----> Ferihegy

Vége Olgi 6 hetes nyaralásának. Hazament. Biztos furcsa lesz neki otthon a hidegben. A többi különbséget fel sem emlitem. Korábban megtettem már.

Remélem jók lesznek a ruhaméretek amiket vett a családnak. :)
Vitt egy táskányi cuccot a szüleimnek is, már jobban várom hogy megkapják mint ök. A tesóim kapnak édességet, ruhát, egyebeket, jajj remélem tetszeni fog nekik minden. Hihetetlen milyen drága lenne ezeket postán elküldeni. Nem is küldenék semmit ugy. Igy 50 $-t kellett fizetnünk azért a táskáért, ugy meg lett volna vagy 1500 $. Nem mindegy. Ki az a hülye aki 1500 -t fizet azért ami nem ér csak 1-2 száz dollárt.......

Voltunk még Sedonában, Jeromeban is, csodálatosan szép összel, nemsokára megleszek vele a fotogalériában, ami készülök egyébként átalakitani a weblapon, csak nagyon hosszu melo.....majd apránként.

Mostmár ráállok keményen a matekra, készülök a placement test megirására.

ADRIENN és ZSUZSA!!
Rengeteget segitettetek nekem, most készülök alaposan átnézni és bevágni amiket küldtetek.
Megmutattam a drágámnak, és ö is el van képedve azon, hogy egy idegennek képesek voltatok igy kidolgozni és leirni. Jó tudni hogy vannak ilyen emberek. És remélem hogy több van belölük mint amennyivel találkoztam eddig.... :):)
A betegem kutyáját fotozgattam korábban, és most megszerkesztettem, elöhivattam a jobb képeket, be is kereteztem egyet, megkapja kedden a szülinapjára. 
Ime a fotomodell Baby:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése