Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. július 19., csütörtök

egy kis nem amerikai érdekesség...:)

A kedvesem ma egy pohár folyadékkal tért haza munkából, nagy örömmel mondja hogy nekem hozta, egy vietnámi kolleganöje küldte nekem és nagyon finom.....
Belenéztem a pohárba.....ugy néz ki, mintha egy egész citromot lehugyoztak volna. Elég gusztustalan.... Beleszagoltam, hirtelen megugrottam....olyan volt, mintha közvetlen közelröl beleszagoltam volna valami benzin-higitó keverékbe....borzasztó....

Nade az én drága férjem megnyugtatott....hát ezt még fel kell higitani vizzel, mert ez szirup...nem mondanám hogy megnyugodtam, megkérdeztem biztos-e hogy meg akar ölni....

Na mindegy, amig nem bogárról vagy kukacról van szo, szinte bármit megkóstolok...egyszer. Higitva is beleszagoltam, változatlanul ugy éreztem a férjem benzin-higito keveréket akar itatni velem.

Na jó.....megkóstolom, ki tudja...lehet elájulok olyan finom....próbáltam ugy belekóstolni, hogy ne érezzem a szagot...hm.....még jó hogy közel volt a mosogató, volt hova köpni és kiöbliteni a számat......

Hát mikre nem képesek ezek a szakácsok....küldhetett volna valami finom sütit helyette...

Pisti nem tudja a nevét, hát rákerestem a neten. Ha minden igaz, chanh muoi a neve....
honapokon át érlelik a napon a sózott citromot hogy ilyen finomságot kapjanak... D
Az Isten óvjon töle mindenkit! :):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése