Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. július 3., kedd

E-MAIL CIMEM

Hallottam töletek hogy titeket idézlek:

"retardált pszihoszonatikus poszttraumás stresszben szenvedö agyhalott"
"valami munkanélküli agyhalott irigy fasz"
"...aki sepreget egy McDonaldsban és közben a te nevedet mondogatja olyan irigy rád"
"könyvet ir rolad mert annyira basztatja hogy boldog vagy"
(na ez csak néhány a sokból, nincs idöm mindet kiirni :):) ) Felhivnám a figyelmet hogy az "agyhalott" szót legalább öten irtátok :):):):)

visszaél az arizonamagyarul.com e-mail cimemmel és ezzel küld nektek üzeneteket.

Nos, ha valaki még nem tudná, azt a cimemet már egy éve nem használom, uj cimem van amit nem nagyon reklámozok, épp az ilyenek miatt.

Ha a régi cimemröl üzenet megy, az biztos hogy nem én vagyok. Bár ugyis tudjátok, látom sokatokat felháboritott az illetö közönségessége és szánalmassága és tudjátok hogy visszaélés történt, csak gondoltam mégis leirom. Ha látná miket irtok rola, valószinüleg meglepödne hogy kinevettette magát. (bár felfogni nem fogja, nincs mivel....de ezt ugyis elolvassa, mert megszállott rajongóm :D:D:D:D )

Válaszom a kérdésre hogy tilthatjátok e a cimet, IGEN. Ahogy már emlitettem, nem használom már, nyugodtan tiltsátok le. Sajnálom hogy ilyen szánalmasan buta emberek vannak, hogy titeket zaklat az egyértelmüen irigy és rólunk mindenféle ismeretet nélkülözö megnyilvánulásaival.

Engem nem zavar amit csinál, ti se legyetek felháborodva. Kaptam jópár olyan üzenetet töletek amiben szépen megfogalmaztátok az illetö agyi funkcionálásának lassuságát, kérlek ne idegeskedjetek ezen. Aki ismer az nem törödik vele, aki pedig nem ismer az általa kiváncsi lesz rám és benéz a weblapomra, amivel nekem szerez uj olvasókat. :) Mert valoszinüleg több embert érdekel egy rendesen megszerkesztett weblap Arizonárol, mint egy buta fogyatékos sötét firkálása. :)

Egyszerüen tiltsátok az e-mailt nyugodtan, és meg van oldva.
Legyen szép napotok és nagyon köszi a gratukat Abigélhez amiket itt-ott irtatok!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése