Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2012. július 18., szerda

Automoso, teherautó bérlés

ez egy teljesen nem ittenieknek iródott cikk :) mert ha itt élsz esetleg még meg is mosolygod hogy ilyet leirok, bemutatok.
A következö képeket még akkor készitettem, amikor még nagyon újak voltak az itteni dolgok. Az olyan dolgok, amik ma már tök normál, alapvetö látványnak számitanak nálam is. Most rendezgetem a fotoimat, és rájuk bukkantam. Gondoltam bemutatom mielött törlöm öket.

Magyarországon nem nagyon láttam ilyet, nekem legalább is nagyon luxusnak érzödött, ezért megmutatom milyen itt egy autómosó. Persze sokféle van, nekem ez tetszett.
Amig az autódat mossák, kényelmes fotelekben pihenhetsz, napernyö alatt, miközben kellemesen hüvös vizet szórnak rád. Melletted az épületben pedig ugye vehetsz magadnak frissitöt is. :):) Ha az autód készen van, szólnak neked.





A tábla azt irja le, hogy a vásárloknak szeretnének magas szintü ellátást biztositani, és kérik a vásárlot hogy irják meg, mondják el tapasztalataikat, észrevételeiket az automosoval kapcsolatban.




Autóbérlés költözéshez: a U-HAUL nevü cégnél órákra, napokra, stb...amig szükséged van rá annyi idöre bérelhetsz teherautokat, többféle méretben. Nem annyiba kerülnek mint otthon hanem jóval olcsóbb.... kb 10 percbe telik kihozni az autot, és nem kérnek töled tizezreket ahogy otthon, csak azért hogy kihozhasd.....egyszerü, gyors és praktikus. Ha az USA egyik végéböl a másikba költözöl, felveszed az autot itt, és leadod ott. Az ország bármely pontján felveheted és másik pontján leadhatod. Természetesen több ilyen cég is létezik, de ez a leghiresebb. Itteniek ne nevessetek, ez otthon meglepönek számit. :):):) Legalábbis én soha nem hallottam otthon ilyet....ha mégis van, szóljatok :)



2 megjegyzés:

  1. Szia Niki! :D A fiatalokról tudnál mondani valamit? Én ma lettem 15 és láttam, hogy államonként változik de ennyi idősen (14-15-16) már lehet vezetni ha meg van minden hozzá. Miért vezetnek ilyen fiatalon?

    VálaszTörlés
  2. 16 éves kortol lehet vezetni. Hát, iskolába az iskolabusszal is el tudnak járni, de máshova sehova sem, mivel itt minden nagyon messze van. Itt sehova nem jutsz el autó nélkül. Még boltba sem kenyérért :D:D:D...csak ha szerencsés vagy és pont bolt mellett laksz. De a legtöbb embernek autoba kell ülnie akárhová akar menni. Hát ezért...Mondjuk én személy szerint nem adnám a 16 éves gyerekem kezébe a kormányt. Menjen el iskolabusszal, ha máshova akar menni majd én elviszem. Egyrészt mert ugy gondolom tul korai, másrészt mert itt az emberek idiotán vezetnek. Még ha ö ügyes is, a többi marhátol félteném. :)

    VálaszTörlés