Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. március 18., péntek

Vicces beszólások a betegemtöl+video

Bob, a betegem mostanában kicsit problémásabb mint egyébként, sokszor képzelödik.

1. 
Bob:  nem tudom mit akar ez a sok orvos az udvaron.......
én:  Milyen orvosok Bob?
Bob:  Hát azok ott a medence mellett....
én:  Bob szerintem a köoroszlánt látod a medence mellett, vagy a pálmafa ágait ahogyan a szél fujja öket.(amik lelógnak a medence mellé).
Bob:  tényleg?
én:  szerintem igen.
Bob: lehet...

eltelt egy pár perc, mire Bob ismét megszólalt: a fejemet teszem rá hogy nem tudnak bejönni azért gyülekeznek ott az udvaron. Biztos értekezletük lenne idebent és nem találják az ajtót.

:):) szegény....


2. 
Tegnap este:
Bob:  Niki hogy van a férjed?
én: Köszönöm Bob, biztos jol van, nem nagyon láttam ma.
Bob:  Dave-et????? (meglepödve...Dave a kollegám aki épp egy szobával arrébb volt és fogalmam sincs hogy jött a neve a párbeszédbe...)
én: dehogyis Dave-et. A férjemet.
Bob: Miért???? Szakitottatok Dave-vel????????? (és kétségbeesve néz rám kidülledt szemekkel)

Annyira rámjött a nevetés, ki kellett menyjek a szobából....elmeséltem Dave-nek hogy tudjon már rola hogy mi egy pár vagyunk.....egész éjjel ezen poénkodtunk.

Dave Bob kedvenc RN-je (növér......vagyis férfivér ):):) ) én pedig a kedvenc CNA-je vagyok, és mivel mindkettönket szeret, hát a fejében összekombinálta, hogy mi biztosan házastársak vagyunk. :):):) Hát ez nagyon vicces volt. Aranyos....

3.
Este, mielött lélegeztetögépre tettük, Bob odaszólt Dave-nek: -készen vagyok, de még elöbb kérek egy csókot.
Dave kidülledt szemmel: -Tölem????
Mire Bob szájhúzogatva visszaszólt: -óóó Dehogy töled! Nikitöl!!!
Látni kellett volna azt a hihetetlen nagy megkönnyebbülést Dave arcán....:):):)

Ez azért volt vicces, mert Dave kezében volt a lélegeztetögép csöve az ágy baloldalán, én pedig a jobboldalon álltam, és  ugye Dave felé nézve mondta hogy csókot akar, hogy ne tegye fel addig a gépre.

Hát nagyon vidáman telt a tegnap éjszaka, még hajnalban is vissza kellett tartsam a röhögést amikor eszünkbe jutott, nehogy felébresszem Bobot. Ez mellett találtunk a youtubeon egy videot, amin megintcsak könnyezve röhögtünk mind a ketten....nézzétek meg ti is, érdemes. Nök vezetnek:


http://www.youtube.com/watch?v=rOU16PCB980&feature=BF&list=QL&index=1


szép napot nektek!

1 megjegyzés:

  1. Húúúúúúúúúúúú, a nő a parkolóban nagyon kemény...:))))

    VálaszTörlés