Arizona Magyarul Blog


"Ha lenéznénk az űrből a földre, nem látnánk az országhatárokat. Csak egyetlen kis bolygót látnánk."
(Dalai Láma)

2011. március 14., hétfő

Vicces pillanatok

Igen tudom hogy idétlenek vagyunk...de ez a kalap annyira ronda volt hogy muszály volt megörökiteni.
Ez az értelmes fiatalember Vegas utcáján örjöngött....
Mindig is éreztem hogy az én barátnöm valahogy "más" mint a többi csaj......
Ha nem látszana a bábu mögöttem fegyvert tart a kezében....
Nem tudom...nem tudom....
Biztos hogy mókus volt ami oda beszaladt????? Én nem bújnék olyan közel......
Anya lökd be Csillát a vizbe én meg majd lefotozom....jáááááájjjjjj!!!!!! Anyaa!! Csak vicceltem!!!! :):)
Jurassic nap......
.Na jól van megadom magam.......
Hmmm......nem tudom mit látott.........
Ezek a ruhák akár a kalap....annyira rondák voltak, Csilla kényszeres vágyat érzett hogy felpróbálja....ez is jól áll neki....azzal a szexi zoknival egyenesen fenomenális....
Miss Hollywood 1814...:):):):)ANNNNNYYYYira csinos...:):):)




Pedig józan volt....
Nem a kép a vicces, hanem az, hogy Csilla lopva akarta velem lefotoztatni a fekete bácsit, de lebuktam, és beszaladt a képbe hadd örüljünk. Jó nagy meglepetés volt....de elég kellemetlen...inkább megkértük volna....):)
Csilla táncoltatta a rákot.....egyszerübbnek tünt mint elökotorni belöle a husit....:):)
Anya lelötte a helyi borbélyt és lecsukták érte......
Csilla új állása. Bordélyház elött "ketrectáncol"::):):)
Vajon mit látott Csilla amikor bekukkantott a wc lyukán??????
Én is megrémültem volna.....ez a bábu ült a wc-n...
..........
..............
Nnna....hátha lesz belöle valami végre......
Egy rockos mozdulat......:):):) ez jó volt......
Az új nagy Ö.....
És a mégújabb....:):) te kis forróvérü..:):):)
....nem tudom.....:):)
Elkapta a viz......
Ez a domb olyan meredek volt hogy mire felértek kiakadt a rugó....:):):)
............
Szólt a zene....adtunk a vegasi hangulatnak még 1 lapáttal.....
Yabba-dabba--doooo........:):):)
Hát pedig ez az utolsó napon volt...mégis találtunk valamit amin vigyoroghattunk...:):)
NNA.......hoztuk a formánkat mint régen otthon Magyarországon. Persze. Mi ilyenek vagyunk......föleg Csilla...:):):)
Vannak jobbak is de azokért Csilla letépné a fejemet ha feltenném.......:):):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése